SHOPPED: new earrings!

IMG_8155

Laatst zette ik een wishlist online die bestond uit sieraden. Ik had drie paar superschattige oorbellen uitgezocht en was van plan er één van die drie te kopen. Bleken ze al uitverkocht! Menn, dat gaat echt snel… Hebben jullie soms meteen allemaal een paar besteld?! Nou, ik dus helemaal teleurgesteld de stad even in gelopen, want ik wilde wel nieuwe mooie oorbellen hebben. En toen vond ik deze schoonheden! Ik ben helemaal verliefd op het schattige kleurtje. In mijn ogen een goede vervanging voor de oorbellen die zo mega snel uitverkocht waren. Wat vinden jullie?!

Het derde paar was zo snel uitverkocht:oorbellen

En dit zijn mijn oorbellen:IMG_8154 IMG_8150

Ik kocht ze voor 5,95 bij I Am

You like?

28 thoughts on “SHOPPED: new earrings!

  1. Niet mijn smaak, maar wel een mooie kleur. Ik heb een keer een kettinkje gehad met een hanger van Paua shell, dat is ook zo’n soort ‘zeekleurtje’.

Reageer

