Favorites of February

De laatste week van februari zal ik waarschijnlijk vooral bezig zijn met verhuizen. Daar zullen dus weinig ‘favorites’ uit ontstaan. Waarschijnlijk alleen stress en irritaties. Dus ik heb besloten de favorieten van februari nu alvast online te zetten! Ik heb namelijk een hele fijne maand gehad, en veel nieuwe favorieten verzameld. Fijne nagellakjes, lekker eten, mooie nieuwe kleding… en nog veel meer!

cheseeee

Favorite not so healthy snack
Ik begin met mijn overheerlijke cheesecake. Tim en ik hadden echt al weken zin in een groot stuk cheesecake. In plaats van voor lul staan bij ons favoriete koffietentje als we vier stukken taart bestellen, besloten we gewoon zelf een grote taart te bakken. Zo konden we zonder ons te schamen, lekker veel stukken cheesecake naar binnen werken! Het recept staat al op de blog, dus als je ‘m wilt maken moet je even een stukje naar beneden scrollen. Believe me, it’s worth it!

favorite nailpolish

Favorite nailpolish
De laatste tijd begin ik de kleur wit steeds mooier te vinden. Niet alleen in kleding en interieur, maar ook als nagellak! Deze van OPI is echt per-fect!

favorite outfit

Favorite outfit
Het liefst zou ik mijn nieuwe broek en nieuwe shirtje elke dag dragen. Ik vind ze zo leuk! Maar ben maar niet bang hoor, dat doe ik niet.

favorite walk

Favorite walk
Vorige week zondag besloten Tim en ik om even een flink stuk te gaan wandelen. We zochten een route uit van ongeveer 8 kilometer in een gebied met bossen, weilanden en heidegebied. Alles in één dus! We moesten ook een kort stuk door een stuk bos/heide waar gewoon paardjes rondliepen. Echt heel apart, al die kleine paardjes die door het bos liepen! Ze waren gelukkig wel gewend dat er vaak mensen door hun leefgebied liepen, dus ze bleven op afstand.

favorite new item

Favorite new item
Mijn brillie! Ik ben er nog steeds zo blij mee. Ik moest wel heel erg wennen hoor, ik heb al jaren geen bril meer gedragen. Alles wat ik zag vervormde echt enorm. Gelukkig was dat na een week full-time mijn bril gedragen te hebben helemaal over.

favorite healthy snack

Favorite healthy snack
Mangomangomango! Ik ben helemaal gek op mango. De afgelopen maand heb ik bijna elke dag wel een mango gegeten. Gelukkig waren ze (of zijn ze?!) bij de AH in de bonus, dus heeft het geen vermogen gekost. Ohh, ik heb op dit moment ook echt weer zo’n zin in een mango! Helaas zijn ze nu op…

favorite drink

Favorite drink
Blueberry smoothie! Deze is heel simpel: yoghurt, melk, blauwe besjes en wat stevia om het wat zoeter te maken. Dus dit is niet dezelfde als de smoothie die ik laatst op mijn blog zette. Deze ook niet echt bedoelt als een maaltijd, daar is het veel te licht voor. Dan zou ik er nog een banaan en wat lijnzaad bij doen.

Dat waren mijn favorieten weer! Deze maand waren het er iets meer dan normaal, maar het was ook gewoon een erg leuke maand vol leuke en lekkere dingetjes.

20 thoughts on “Favorites of February

  1. Mmmmmm cheesecake !
    Heerlijk, maar heb het al een poosje niet gemaakt, ben ook echt gek op smoothies :)

Reageer

