TAG: You’re it!

ikke

Tijd om weer eens een tag in te vullen! Ik vind tags echt ontzettend leuk om te lezen op andere blogs, maar ze zelf invullen vind ik stiekem nog leuker! Altijd goed om even na te denken over jezelf. Lees gauw verder als je benieuwd bent naar mijn antwoorden!

1. Hoelang blog je al en waarom?

Dit is een vrij lastige vraag. In 2011 ben ik begonnen met deze website omdat het moest voor mijn studie. Het moest een journalistiek blog worden, wat ik ontzettend saai vond. Ik 2011 ben ik dus ook weer bijna gelijk gestopt met bloggen. Ongeveer 5 maanden geleden begon het weer helemaal te kriebelen om opnieuw te beginnen, dus dat deed ik! Ik verwijderde al mijn oude blogposts en veranderde mijn lay-out. Dus in deze vorm blog ik nu pas 5 maandjes! Dus nog een beetje een newbie, haha.

2. Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Moeilijkmoeilijkmoeilijk. Ik heb vrij veel op mijn wishlist staan dus ik vind het lastig om er één ding uit te kiezen. Maar ik denk dat ik ga voor de witte iPad mini met 32GB! Die wil ik heel graag hebben. En bijna gelijk daaronder staat een sapjesmachine. Lijkt me zo leuk om zelf sapjes te maken!

3. Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat zijn?

Concealer, mascara en nagellak. Ik vind het te moeilijk om ook gelijk 3 merken te noemen, want dat veranderd bij mij zo snel! De ene keer vind ik OPI helemaal geweldig en dan ben ik weer fan van Essie. Dus ik hou het op drie soorten make-up producten. Met concealer kun je vlekjes, pukkeltjes en wallen wegwerken waardoor je altijd fris en fruitig voor de dag kunt komen. Mascara opent je ogen gewoon heel mooi waardoor je er ook een stuk frisser uit kan zien. En ik kan gewoon niet zonder nagellak. Ik vind mijn handen mooier wanneer mijn nagels mooi gelakt zijn en het is gewoon een fijne bezigheidstherapie!

4. Wie is je grootste icoon (mode / beauty gericht), en waarom?
Ik heb geen iconen. Wat betreft mode kijk ik op websites als Lookbook en volg ik dagelijks een aantal modebloggers. Verder volg ik bijvoorbeeld via Instagram veel bloggers, actrices en modellen die mij inspireren op beauty gebied. Oh en ik lees dagelijks wat beautyblogs!

5. Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?

Een haarolie. Ik gebruik op dit moment de argan olie van Andrélon en ik vind ‘m heerlijk!

6. Wat is je grootste droom?
Succesvol worden in iets wat ik leuk vind om te doen. Het liefst zou ik later nog steeds bloggen en veel freelancen bij tijdschriften. Ik zou ook heel graag in en mooi appartement wonen in een grote stad ergens in Amerika.

7. Wat is je favoriete TV-show en waarom?

Ik heb niet echt één favoriet. Ik kijk op dit moment het liefst naar Pretty Little Liars en The Lying Game.

8. Wat is je favoriete “aspect” (deel) van jezelf?

Mijn doorzettingsvermogen. Wanneer ik iets wil ga ik er vaak helemaal voor. Hoe moeilijk het soms ook is om tijd te vinden voor sommige dingen of hoe moeilijk afwijzingen soms zijn, ik ga wel door.

9. Op welke prestaties ben je trots?
Ik heb de laatste tijd best veel bereikt. In 5 maanden tijd zit ik al ruim over de 200 volgers bij mij blog, ik heb mijn minor Fotojournalistiek & Beeldredactie met ontzettend hoge cijfers afgesloten en heb binnen no-time een hele leuke kamer gevonden in Utrecht. Verder heb ik een ‘baantje’ geregeld ergens waar ik heel trots op ben (ik vertel jullie hier later nog meer over!!). Het loopt allemaal heel lekker op het moment!

Dat was ‘m dan weer! Voel je vrij om de tag over te nemen, dat heb ik ook gedaan. Laat maar weten als je deze tag ook hebt ingevuld, dan lees ik jouw antwoorden ook even!

22 thoughts on “TAG: You’re it!

  1. Erg leuk om te lezen :) Ik vind dat je erg fijn blogt voor iemand die pas 5 maanden bezig is… Waar vinden we je trouwens op Instagram?

  2. Leuke tag! En je blogt inderdaad echt heel goed, voor iemand die dit vijf maanden doet! Mooie foto’s, leuke onderwerpen en goed geschreven :)

  3. Leuke tag! Ik vind je antwoorden echt heel erg leuk. Op andere blogs lees ik ook graag tags omdat ik het gevoel heb dat ik dan wat meer te weten kom over de persoon achter de blog.

Reageer

