NOTD: OPI Alpine Snow

IMG_8074

Ik vertelde vorige week tegen iemand dat ik een witte nagellak zocht en ze keek me aan of ik gek was. Witte nagellak? Dat is toch super lelijk? NEE JOH! Dat is juist hartstikke mooi! Gisteren heb ik het perfecte witte lakje gevonden, namelijk Alpine Snow van OPI. Wat een prachtig lakje is dit. Het geeft niet zo’n typexachtig effect, maar is mooi glanzend en dekt goed.

IMG_8057

IMG_8053

Na één laagje dekt het lakje al bijna perfect. Dat had ik serieus nooit gedacht van een witte lak! Na het tweede laagje dekt hij helemaal goed. Het lakje droogt trouwens ook echt bizar snel. Dat heb ik wel vaker gemerkt bij OPI lakjes. Zeker het eerste lakje is binnen enkele seconden helemaal opgedroogd. Ik knalde met mijn pinkje tegen de hoek van de tafel en was meteen helemaal in paniek, shit nou moest het er weer afhalen en opnieuw doen. Maar niet dus, hij was al helemaal opgedroogd. Allemaal erg fijn dus.

IMG_8084 IMG_8089

Helaas is de prijs wat minder fijn. OPI lakjes zijn nou eenmaal vrij prijzig. Gelukkig gaan ze altijd heel lang mee, ik heb nog nooit een OPI lakje weg moeten doen omdat hij oud en stroperig was geworden. Ik betaalde er bij de Douglas €14,25 voor.

Wat vinden jullie van witte nagellak?

24 thoughts on “NOTD: OPI Alpine Snow

  1. Wauw wat mooi, dit had ik niet verwacht! Normaal gezien vind ik het net of je typex op je nagels hebt, maar dit lakje is echt mooi.

  2. Een mooie wit is vaak moeilijk te vinden, maar deze vind ik echt mooi. En lucky you dat ie al was opgedroogd. HEEEEEL vervelend als je er achter komt dat ie dus helemaal opnieuw moet… :/

  3. Als ik het zou horen zou het mijn eerst keus ook niet zijn denk ik, maar nu ik hem zo zie..
    Wauw, wat een prachtig lakje zeg!
    Erg verrassend dat een wit lakje ook gewoon goed dekt.

  4. Oh wauw! Die is echt prachtig, ik had ook zeker niet verwacht dat een witte nagellak mooi zou zijn! Misschien toch maar eens kijken ;)

  5. Witten nagellak kan inderdaad erg mooi zijn! Maar ik snap ook wel dat sommige mensen er minder van houden. Deze ziet er in ieder geval prachtig uit! Na hoeveel laagjes dekte hij? Want ik heb van de week toevallig ook een OPI lakje uitgeprobeerd en die dekte pas na drie lagen.. Voor die prijs had ik toch wel wat minder laagjes verwacht.

  6. heel erg mooie dekking! ik heb onlangs een wit lakje gekocht van de H&M en dit dekte ook verrassend goed! en dat voor maar €2.95…

    je hebt ook heel erg mooie nagels met een prachtig lang nagelbed!

Reageer

