WISHLIST: Jewelry!

Yay, over vijf en een halve week ben ik jarig! Zoals ik jullie laatst al vertelde en ik van plan om elke week een wishlist online te zetten met spulletje die ik nog graag wil hebben. Nu zijn de sieraden aan de beurt! Ik draag het liefst hele subtiele sieraden. Grote hangers in mijn oren, een mega grote steen op mijn vinger en de welbekende ‘statement kettingen’ zijn helemaal niks voor mij. Doe mij maar gewoon dunne armbanden, dunne ringen en simpele oorbellen. Ik heb een aantal ringen, armbanden en oorbellen bij elkaar gezocht die ik nog graag zou willen hebben.

oorbellen

1, 2, 3

Ik ben niet echt een fan van hangers in mijn oren. Maar deze dunne en kleine mogen er nog wel in hangen! Vooral de eerste vind ik heel schattig, wat een mooi kleurtje zeg! En de andere twee vind ik gewoon heel gaaf.

ringen

1, 2

Ik draag eigenlijk alleen echt zilveren ringen. Als ik ergens gek van word is telkens als ik mijn handen was mijn ringen af te doen. Ik vergeet het de helft van de tijd en dan verkleuren ze meteen. Oh, en mijn vingers kleuren al-tijd blauw. Nee, gewoon zilveren ringen voor mij! Ik vind die met het kettinkje en het doodshoofdje echt heel gaaf. Bij armbandjes vind ik dat ook heel leuk! En de ‘evil eye’ ring is gewoon heel gaaf.

armbanden

1, 2, 3

Dan de simpele armbandjes! Ik draag standaard een heel dun zilveren armbandje. Deze heb ik ooit voor 3 dollar gekocht in Miami, dus het is gelijk een soort aandenken aan een super vakantie. Alle drie de armbandjes zouden heel mooi kunnen bij mijn eigen armbandje. De eerste vind ik het minst, omdat hij niet echt zilver is. Weer hetzelfde verhaal als bij de ringen, ik ben te lui om mijn armbandjes af te doen (zeker als ze zo dun zijn) dus wil ik er gewoon mee onder de douche kunnen.

Van wat soort sieraden houden jullie?

23 thoughts on “WISHLIST: Jewelry!

  1. Die dunne armbandjes zijn inderdaad echt mooi! De laatste maanden draag ik bijna geen sieraden (alleen af en toe zo’n kraag-/statementketting of mijn Brrr-ketting), terwijl ik eerst alle soorten wel droeg.. ^^

  2. Oorbellen nummer 2 vind ik heel leuk! De sieraden die ik draag zijn heel verschillend. Nu draag ik heel weinig, maar er zijn ook van die momenten dat ik heel veel draag.

  3. Mooie sieraden! Ik draag eingelijk bijna nooit sieraden, of nahja alleen de standaard dingen die ik van mijn vriend kreeg (2ringen,armbandje en een ketting) en mijn rose gouden horloge maar verder niks.

  4. Ik ben ook meer van de subtiele sieraden, maar soms hou ik ook wel van statement earrings. Maar die draag ik dan heel weinig, bijvoorbeeld alleen bij een feestje. X

  5. Erg leuke wishlist! Ik vind bijna alles leuk! Tip: In de H&M webshop (en wellicht ook in de winkel) verkopen ze momenteel een setje met armbandjes waarvan één best veel op armbandje #1 lijkt, er zit nog een armband bij met gevlochten leer en spikes. Ik heb ze zelf en vind ze superleuk!

Reageer

