Five things that make me smile

happy

Tijd om weer eens wat dingen op te schrijven waar ik deze week blij van werd. Vast excuses voor de twee wat kleffere dankbaarheden, maar hé, het was wel Valentijnsdag deze week! Dus dan mag dat wel eens lijkt me. Toch?

1. Tim die om precies 00:00 uur een WhatsAppje stuurde met: ‘Fijne Valentijnsdag lieve Lau <3’.

2. Een leuke kamer vinden en dan horen dat de huisgenootjes meteen toen ik weg was hadden besloten dat ze mij als huisgenootje wilden. Voelt goed dat zij het net zo leuk vonden als ik!

3. Mijn mama die een beetje moest huilen toen ik zei dat ik een kamer had gevonden. Ze vindt het heel fijn voor me, maar gaat me ook missen. Toch een fijn gevoel dat ze het ergens wel erg vindt dat ik uit huis ga!

4. Dit is een beetje een stomme, maar het maakte me wel heel blij: zien dat de mango’s in de bonus waren. Ze waren maar 1 euro! Ik heb er meteen drie meegenomen. De blijdschap werd wel iets minder toen mama mij er even op wees dat 1 euro voor één stuk fruit nog steeds erg veel geld is, maar nou en.

5. Tim die met een grote bos bloemen voor de deur staat een dag na Valentijnsdag. Of ik dan vandaag zijn Valentijn wil zijn. Happy me!

Wat heeft deze week bij jullie een lach op het gezicht getoverd?

15 thoughts on “Five things that make me smile

  1. Leuk! Vooral van die Mango haha… Trouwens een tip: in de laatste ‘101 woonideeën’ staan allemaal tips voor kleine woonruimten! Erg leuk ^^

  2. mijn vriend noemt ook Tim, dus punt 1 was eerst ff raar haha :D
    ben blij voor je, dat je kamers gevonden hebt. €1 voor een (goede) mango, is goedkoop dus enjoy! en zo lief dat ie de dag nadien toch even langskomt!

  3. Super fijn dat je toekomstige huisgenootjes meteen zo enthousiast waren :D Snap dat dat je en erggg goed gevoel geeft :)
    En mango’s zijn gewoon lekker! Fijn lijstje!

  4. Jaa, Mango’s zijn echt heerlijk! Wat fijn dat je een kamer hebt en je gelijk zo goed in de smaak viel. Ik snap dat je mama dat had, mijn mama stond net zo.

  5. dat van die mango’s herken ik zo!! ik ben ook direct naar de winkel gegaan toen ik het zag!! en 1 euro is voor een stuk fruit wel duur, maar niet voor een mango :)

Reageer

