Inspiration: NOTD Valentine’s Day

nailart 4HAPPY VALENTINE’S DAY! Ik ga deze dag in mijn eentje doorbrengen, how romantic? Maar ’s avonds zijn mijn moeder en zus thuis dus hebben we besloten elkaars Valentijn te zijn. Onze vriendjes hebben allemaal iets anders te doen vanavond, dus dan maar zo. Ook leuk! Lekker met z’n drietjes een filmpje kijken en wijn drinken. Ik heb via Pinterest een paar leuke plaatjes van hele schattig NOTD’s gezocht ter inspiratie! Ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het zou kunnen hoor, maar het is zo leuk!

nailart 7 nailart 3 nailart 9 nailart 8 nailart 2 nailart 4 nailart 1

Doen jullie vandaag iets leuks met familie/vriendinnen/vriendje?

28 thoughts on “Inspiration: NOTD Valentine’s Day

  1. Mooie inspiratie (: Ik breng vandaag ook alleen door helaas.. Mijn vriendje heeft ook wat anderes te doen haha. Fijne Valentijn Laura! <3

  2. Wauw wat een super gave inspiratie! Ik ga niet echt iets leuks doen vandaag, mijn vriend is vannacht wel blijven slapen :) maar dat is ook mede omdat hij vrijdag een week op wintersport gaat.

  3. Mooie foto’s, ik vind het ook zo knap als iemand dit goed kan! De laatste vind ik vooral heel cute, dat zou ik nog wel eens willen proberen :) Mijn moeder en zus zijn vandaag jarig dus dat vieren we vandaag :D

  4. Die laatste en die goud-rode vind ik echt leuk! Vanavond ga ik sushi eten met m’n vriend, mits mijn stem het weer doet vanavond… Anders wordt het een stil etentje :’)

  5. Fijne valentijnsdag! <3 Deze zijn echt allemaal heel erg leuk! Vooral de eerste foto met dat blauw. Ik doe vandaag eigenlijk helemaal niks, ik heb alleen mn moeder en oma een kaartje gegeven haha

  6. Ik ben vandaag gewoon de hele dag op werk maar ben vanavond wel met mijn vriend. We vinden beide Valentijn vreselijk maar gaan wel naar ons nieuwe appartementje. Dus dat is wel tof. Vind de inspiratie ook heel leuk! :)

  7. Die nailarts zijn prachtig! Maar wel moeilijk om te doen denk ik. Ik ga vandaag niets speciaals doen. Vanavond ga ik zelfs gewoon naar de sportschool met mijn vriend zoals we elke donderdag doen, haha.

  8. aaah die eersten zijn echt zo leuk (:
    maar het zal vast een heel gepriegel zijn haha :’)
    fijne valentijnsdag ( ook al ben je zonder je valentijn … ) !
    xoxo

Reageer

