FOTD: Be my Valentine!

IMG_7988

Yes, het is bijna Valentijnsdag! Ik ben echt gek op deze dag. Niks geen commercieel gedoe, gewoon hartstikke leuk! Ik zie mijn vriend dit jaar niet op de dag zelf, maar we gaan zaterdag sushi eten, een cheesecake maken en een filmpje kijken om het te ‘vieren’. Dit doen we wel vaker in het weekend, maar nu is het net wat specialer. Toen ik mijn vriend nog niet kende vond ik Valentijnsdag trouwens ook al leuk hoor. Al die lieve kaartjes en andere spullen die nu in de winkels liggen zijn echt super. Qua make-up kies ik voor een schattige look die in mijn ogen perfect is voor Valentijnsdag.

IMG_7940 IMG_7951

Eerst breng ik een oogschaduwbasis aan op mijn bewegend ooglid. Dan blend ik een roze blush (ja blush) in mijn crease. Ik gebruik Dainty van MAC, hier zit ook nog een erg mooie shimmer in. Zelf heb ik geen echte roze oogschaduw in mijn stash. Dat is de reden dat ik een blush heb gebruikt, maar je kan ook gewoon oogschaduw gebruiken natuurlijk. Onder mijn wenkbrauwen en in mijn ooghoeken breng ik een highlighter aan en daarna maak ik de look af met een winged eyeliner. Onder mijn ogen heb ik een klein beetje zwart oogpotlood aangebracht.

IMG_7973

Op mijn gezicht gebruik ik, zoals altijd, een concealer, poeder en een blush. Ik heb voor dezelfde kleur gekozen als die ik op mijn ogen heb gebruikt. Dainty is een hele lieve roze kleur, perfect voor Valentijnsdag! Op mijn lippen gebruik ik een lichtroze kleur.

En klaar is de Valentijnslook! Heel simpel en liefelijk.

24 thoughts on “FOTD: Be my Valentine!

  1. Ik heb absoluut helemaal niks met Valentijnsdag, verplicht cadeautjes kopen en verliefd doen? Daar heb ik geen speciale dag voor nodig. Nee ik vind het niks. Maar ik vind jou look wel ontzettend mooi. :)

    • Haha, je hoeft het niet verplicht te doen :) Met een verjaardag koop je toch ook niet verplicht cadeautjes? Gewoon een extra feestdagje is het :D

    • Nee, niet met mijn vriend! Maar mijn moeder en zus zijn ook alleen (romantische vriendjes hebben we allemaal) dus we gaan met z’n drieeen iets leuks doen haha!

Reageer

