Walking in a Winter Wonderland!

bos 4

Ik heb eerlijk gezegd een gruwelijke hekel aan sneeuw. Het is koud, nat, en er komen altijd van die lelijke witte vlekken op mijn zwarte leren laarsjes door het zout. Maar als het er dan toch ligt, de zon schijnt en ik een vrije dag heb moet ik er maar het beste van maken. Huppa, warme jas aan, handschoenen aan, een mutsje op en het bos in! Ik heb lekker een stuk gewandeld en ondertussen een paar mooie foto’s gemaakt. Want hoe vervelend sneeuw ook kan zijn, het is wel heel erg mooi!

bos 3 bos 6 bos 7 bos 2

Op alle takken lag natuurlijk een laagje sneeuw. Tijdens de wandeling waaide het ontzettend hard, waardoor dat laagje sneeuw van de takken werd geblazen. Wat was dat mooi zeg! Ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk vast te leggen, maar in het echt zag het er nog mooier uit. Zeker met de zon die door de bomen scheen.

bos 5 bos 1 bos 4

Ik had het al weer snel helemaal gehad met de kou en de sneeuw, dus ben ik terug naar huis gelopen voor wat chocolade en een grote kop thee.

Houden jullie van sneeuw, of blijven jullie liever binnen als er weer een witte laag ligt?

20 thoughts on “Walking in a Winter Wonderland!

  1. Mooie foto’s! Vooral die ingezoomde foto’s op takjes met sneeuw vind ik altijd mooi.
    Net als jij hou ik van sneeuw, maar bekijk ik het toch liever vanuit binnen met een dekentje op de bank en een kop thee in m’n hand! ;)

  2. Ik vind sneeuw wel echt geweldig, maar dan wel als het er net vers ligt en nog niet aan het modderen is en alle auto’s erover rijden. Dus zo in een park is het echt prachtig :)

  3. Mooie foto’s. Ik blijf zelf liever binnen als het sneeuwt. Toch vind ik het elk jaar wel leuk om er een half uurtje/uurtje in te spelen (ik blijf een kind afentoe haha). Maar daarna mag het ook wel weer weg van mij, zoveel gedoe.

    • Hahaha, wat leuk dat je in de sneeuw gaat spelen! Mijn zus en ik hebben vorig jaar ook nog een sneeuwpop gemaakt. Blijft leuk!

Reageer

