OOTD: Minty in the snow

trui 2

Jullie zullen bij deze outfit wel denken: ‘jeetje, ze zal het wel koud hebben gehad?’. Klopt, ik had het ijskoud, maar hey, alles voor de blog! Na lang zoeken heb ik eindelijk het perfecte mintkleurige truitje gevonden. Ik wil al heel de winter een trui in deze kleur, maar vond de truien die ik in de winkels zag hangen steeds een beetje ‘mehh’. En toen zag ik dit prachtige dingetje hangen bij 2Balou in Eindhoven. Ik was daar nog nooit geweest omdat ik dacht dat het een hele dure winkel was, maar dat valt dus heel erg mee! Natuurlijk net wat duurder dan de H&M of C&A, maar zeker vergelijkbaar met de Mango en Zara. Ik was echt meteen verliefd op dit shirtje! Voor €32 was hij van mij.

trui 5 trui 3
trui 1

Het is een kort model met ¾ mouwtjes. Heel geschikt om in de winter te dragen (als je lekker binnen zit), maar straks in de zomer ook leuk op een shortje! De broek die ik draag is trouwens ook nieuw, deze kocht ik bij de H&M. Ik draag bijna altijd grijze of zwarte broeken, maar deze is net wat specialer door het printje. Nou, niet echt een printje trouwens… er zitten gewoon van die donkere vlekjes op.

trui 4 trui 6

Shirt: 2Balou / Jeans: H&M / Shoes: Unknown

Wat vinden jullie van deze outfit?

33 thoughts on “OOTD: Minty in the snow

Reageer

