The nerdy side of me!

hoofd 2

Sorry dat er gisteren geen update online is gekomen! Ik begin grieperig te worden en heb het even heel druk met school. Die combinatie is niet fijn, zeker niet als je ook nog eens elke dag een update op je site wil plaatsen… Maarrrrr, vandaag dus wel weer gewoon een artikel online voor jullie! Over niks minder dan mijn nieuwe bril. Ik draag al zolang ik weet lenzen en heb al jaren geen bril meer gehad. Toch raken mijn ogen soms heel vermoeid en leek het me verstandig om eens een bril te kopen. En ik ben helemaal happy met mijn keuze.

bril 2 bril 3 bril 1

Het is na lang zoeken en na 100 verschillende brillen op mijn neus gehad te hebben een rode Ray-Ban geworden. Wat trouwens ook gelijk de goedkoopste keuze was… De mevrouw die mij hielp bleef mij maar brillen geven van merken als Prada, Tom Ford, Burberry en ga zo maar door. Die monturen alleen al kosten dus echt meer dan €200! En al heb ik een goede verzekering, dat kon ik mij niet veroorloven. Uiteindelijk werd het dus deze rode Ray-Ban. Ik zocht naar een wat groter montuur in een bruine kleur. Ik heb een vrij lichte huid en een lang hoofd. Het leek mij dat die twee keuzes het beste zouden passen bij mij. Uiteindelijk werd het dus niet bruin, maar wel een groot montuur. Echt zo’n nerdy bril, vinden jullie niet? Ik ben er in ieder geval blij mee!

hoofd 3 1

Oh, nog een leuk feitje: ik heb maar €14 betaald, omdat mijn verzekering de rest vergoedt! Yay for me! En yay voor een niet geplunderde spaarrekening!

Wat vinden jullie van de bril? En dragen jullie ook graag een bril, of liever lenzen?

30 thoughts on “The nerdy side of me!

  1. Echt een mooie bril! Ik heb nog nooit eentje hoeven dragen dus ook geen lenzen, maar ik heb de laatste vaak last van m’n ogen met werken dus heb besloten ook eens naar de opticien te gaan :o

  2. Die bril staat je goed!!
    Ik moest lachen toen ik het zag, ik heb namelijk dezelfde bril!
    Goede keuze!!

  3. Die staat je echt heel erg mooi !! Ik heb zelf ook een Ray Ban bril ,, ook een grote met een bruin montuur met een heel licht panter printje. Fijne brillen zijn het !!
    Liefs, Maaike xx

  4. Wow wat een leuke! Ik moet ook een bril, mag ik vragen hoeveel die kost en waar je hem gekocht hebt? Leuke blog trouwens! Ik ga je volgen op Bloglovin ;) xx

    • Bij Eye Wish! Het montuur kost €155,- maar mijn verzekering vergoedde een heleboel. Plus één glas was gratis :) In totaal heb ik er €14,- voor betaald.

      • Wil je hem aan mij verkopen?
        Ik zie net pas dat je blog 4 jaar oud is! 😁 Dus ik heb écht een nieuwe bril nodig!

  5. Ik zie net je blog met de rode bril, later zag ik dat dat al 4 jaar geleden is.
    Tóch vind ik het een prachtige bril, ik ga ernaar op zoek. Of doe jij hem al weer weg?😁 Dan neem ik hem zó van je over!

Reageer

