FOTD: Daily Make-up

2

Ik besefte me laatst dat ik nog nooit een daily make-up FOTD heb gedaan. Tijd om daar verandering in te brengen dus. Het is een vrij simpele, maar warme look. Ik draag dit natuurlijk niet altijd, maar wel bijna altijd als ik bijvoorbeeld gewoon naar school ga of even snel de stad in ga. Als ik iets speciaals ga doen, maak ik er ook een iets specialere look van met make-up! Maar nu dus even mijn dagelijkse make-up routine.

IMG_7645 IMG_7654

Ik begin met de ogen. Eerst breng ik altijd een oogschaduwbasis aan. Ik kies elke dag voor hetzelfde groen/bruine kleurtje. In mijn crease blend ik deze donkere kleur goed en daarna breng ik een lichtere bruine kleur aan op mijn bewegend ooglid. Ook onder mijn wenkbrauw breng ik een beetje van deze lichte kleur aan. Onder mijn onderste wimperrand trek ik een lijntje oogpotlood en ik doe natuurlijk altijd mascara op. En klaar is de ooglook! Super simpel hè? Oh, en mijn wenkbrauwen teken in altijd in met een wenkbrauwpoeder.

Producten:
• Too Faced Shadow Insurance
• Sleek i-Divine Au Natural palette
• Sephora Full Action Extreme Effect Mascara
• Sephora oogpotlood
• Etos Natural Eyebrowkit (001)

IMG_7641

Op mijn gezicht gebruik ik eigenlijk al een tijd geen foundation meer. Die is al een tijdje op en ik ben gewoon te lui om een nieuwe te kopen. Ik heb niet zo’n in om dan eerst te kijken welke het beste is en welke goed bij mijn huidskleur past, blablabla. Gewoon geen zin in dus. Daarom gebruik ik alleen een concealer op onzuiverheden en onder mijn ogen. Daarna breng ik over mij hele gezicht poeder aan om het glimmen tegen te gaan. Op mijn wangen gebruik ik eigenlijk elke dag een andere blush. Ik heb er nu zes en ik vind ze allemaal even mooi, dus zonde om er vijf niet te gebruiken! Het zijn wel altijd een beetje roze/peachy kleurtjes. Die staan gewoon het beste bij mijn huid.

Producten:
• Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Concealer (01 light)
• Rimmel Stay Matte Pressed Powder (003 peach glow)
• Sleek Blush By 3 Lace (crochet)

IMG_7656

Op mijn lippen doe ik meestal alleen een lippenbalm. Ik ben echt fan van felle lipsticks, maar dat ga ik niet elke dag dragen. Dat vind ik net wat te extreem voor bijvoorbeeld een college over boekhouden…

Product:
• Weleda lippenbalm

Welke producten gebruiken jullie elke dag?

16 thoughts on “FOTD: Daily Make-up

  1. Mooi! Ik vind jouw ogen heel mooi en dan ook die prachtige wimpers erbij, aaah me wants. Je hebt trouwens helemaal geen foundation nodig :D

  2. Erg mooie FOTD! Staat je goed! Ik houd zoveel van bruintinten! Ik draag ook regelmatig zo’n soort ooglook. En je hoeft geen foundation te kopen joh! Je hebt amper onzuiverheden.

Reageer

