WISHLIST: Nike Sport Shoes

sportschoen 3

Ik ben bijna jarig! Oké, misschien niet echt bijna… Over twee maanden word ik 20. Ik heb nu al mensen die aan mij vragen: ‘Wat wil je eigenlijk als cadeautje?’. Slim dat die mensen dat vragen, dan weten ze hoeveel ze moeten sparen. En dat moet veel zijn. Nee grapje, maar het ik heb besloten vanaf nu wat vaker een wishlist online ga zetten, zodat iedereen kan kijken wat ik wil. Maar nog veel belangrijker: zodat ik kan kijken wat ik allemaal wil! En dat is altijd heel veel, maar op het moment dat mensen ook echt dingen voor mij willen kopen weet ik niks meer.

Ik begin met een wishlist met wat sportschoenen. Jaren geleden besloot mijn moeder eens nieuwe hardloopschoenen aan te schaffen. Uiteindelijk zijn dat mijn (zonder dat ik ze echt MIJN mag noemen) sportschoenen geworden. Zij gebruikt ze nooit en ik gebruik ze elke week. Wisten jullie dat hardloopschoenen maar één jaar ‘goed’ blijven? Daar kwam ik dus een tijdje geleden achter en bedacht me toen dat die van mij al minimaal 5 jaar oud zijn. Tijd voor nieuwe schoenen dus! Ik heb vijf schoenen van Nike uitgezocht, omdat ik dat eerlijk gezegd gewoon de mooiste vind. Of het ook echt de beste zijn weet ik niet, maar ik loop bijna nooit hard en gebruik ze toch alleen in de sportschool.

Desktop5

1,2,3,4,5

Aan de ene kant denk ik: ‘wow, ik MOET sportschoenen hebben in zo’n gaaf fel kleurtje!’ maar aan de andere kant vind ik zwarte schoenen er weer serieuzer en sportiever uit zien.. lastig, lastig.. Welke vinden jullie het mooist?!

10 thoughts on “WISHLIST: Nike Sport Shoes

Reageer

