Yesss, I Have Long Nails Now!

Desktop4

Ongeveer 2 maanden geleden schreef ik een artikel over mijn nagels. Ze waren broos, braken snel af, waren slap… en vooral erg kort. Ik vertelde jullie dat ik mijn nagels en handen een stuk beter zou gaan verzorgen. Dit heb ik dus twee maanden lang ook gedaan! Nou heb ik niet alles elke dag/week gedaan, maar ik ben vooral veel aan het smeren geweest. Kijk maar mee naar de transformatie!

nagels 0

Twee maanden geleden begon ik met deze nageltjes. Ze zagen er echt niet uit. Ik heb sowieso al vrij vierkante nagels, en dat wordt nog eens extra benadrukt als mijn nagels heel kort zijn. Ik vind nagellak swatches vaak ook een stuk mooier bij meisjes met langere nagels, dus daar ging ik voor!

nagels 1

Na heel wat gescrub, wat oliebadjes en veel smeren met Lush Lemony Flutter begonnen ze langzaam maar zeker te groeien.

nagels 2

Uiteindelijk kreeg ik niet meer zo’n zin om telkens weer mijn handen te scrubben en van die warme oliebadjes klaar te maken. Ik besloot iets nieuws te proberen, namelijk de treatment van Trind. Hier schreef ik ook een artikel over. Nadat ik dit geprobeerd had ging het opeens zo goed met mijn nagels! Ze groeide heel snel en vooral heel mooi. Zo waren ze na ongeveer een maand.

nagels 4

Met tijdens de feestdagen lakte ik mijn nagels ontzettend vaak. Toen ik mijn nagellak er na een aantal dagen afhaalde zag ik dat mijn nagels opeens onwijs gegroeid waren. Dit vind ik persoonlijk een erg mooie lengte! Ik ben weer begonnen met Lemony Flutter (ik smeer echt heel de dag door), scrub af en toe mijn handen weer en gebruik nog steeds de lakjes van Trind.

nagels 6

Zo zijn ze nu. Heel lang, wit en sterk. Ik kan ze bijna niet meer ombuigen en ze breken bijna nooit af. Eerlijk gezegd vind ik de lengte niet mooi zonder nagellak. Ik vind dat er te veel wit te zien is. Maar met nagellak vind ik ze geweldig! Kijk maar eens naar de foto hieronder.

nagels 5

Welke lengte vinden jullie het mooist?

21 thoughts on “Yesss, I Have Long Nails Now!

  1. Wat een mooie lange nagels heb je nu! Inderdaad, persoonlijk vind ik de nagels te lang zonder nagellak maar met nagellak is het een prachtige lengte.

  2. Mooie nagels! Een paar dagen geleden had ik ook nog prachtige lange nagels, en toen ging het mis en nu zijn ze weer super kort.. Grr :(

  3. Wauw! Wauw! Wauw!
    Ik ben een nagelbijter geweest altijd, tot ik een paar keer nepnagels achter elkaar heb gedaan. Ik was zo trots dat ik het niet meer deed, maar ze waren nog niet echt mooi. Dus heb ik lemony flutter aangeschaft. Nu zijn ze nog niet zo lang als die van jou, maar voor mij is dit al een wonder.
    Echt voor iedereen die mooie, sterke nagels wil: LEMONYFLUTTERRR

    P.S. ik ben echt gek op je blog. Je schrijft zo leuk :)

  4. Ik vind je lange nagels mooier! Ik heb zelf nu ook lange nagels sinds een tijdje (& ze blijven lang!) & ik ben er super blij mee. Vind ik het mooier staan dan korte nagels.

  5. Wauw wat zijn ze lang geworden! Super mooi! Ik vind langer ook mooier. Hopelijk breken ze niet snel af, want dat zal balen zijn.

  6. Wat leuk dat je nu lange nagels hebt. Ik vind dat ook altijd mooier. Ik heb het geluk dat ik van mezelf al hele sterke nagels heb, dat is maar goed ook, want ik ben te lui om mijn nagels te verzorgen hihi. Goed van je dat het jou wel is gelukt!

  7. Wauw erg mooi! Zo lang krijg ik ze niet vaak… Ik ben stiekem helemaal blij dat korte nagels dit jaar opeens in zijn, lekker makkelijk ;)

  8. Oké, jij bent dus het levende bewijs dat het kan: korte/vierkante nagels én toch mooie lange nagels, haha. Ik heb namelijk hetzelfde probleem, mijn nagels zijn kort en zouden voor mijn idee nooit lang worden, maar nu ik dit zie ben ik overtuigd. Ik moet er echt wat aan gaan doen, haha :)

  9. Wat mooi zeg !! Ik heb zelf ook lemony flutter in mijn la liggen van mijn nachtkastje ,, alleen vergeet ik het gewoon om op te doen. Dom dom dom !! Want ik wil ook wel zulke mooie en sterke nagels als jou !! Ik vind de lange nagels mooier, vooral met nagellak. Ga zo door meid !!

    Liefs, Maaike

  10. waauw ! super mooie nagels!
    en ooooo wat ben ik jaloers op je lemony flutter iedereen heeft het er over.
    maar er zit geen lush in eindhoven… jammer he?
    ik ben wel jaloers op je nagels !
    Liefs, Donna x

  11. Heeft u misschien tips voor skischans/wipnagels om ervan af te komen zonder dure manicure’s en nagelbedverlengingen? Ik heb namelijk erge last van skischans/wipnagels en daar wil ik graag vanaf!

Reageer

