Monthly Phone Photos #4

Yes, we hebben de donkerste en saaiste maand van het jaar overleefd! De eerste maand van 2013 is bijna voorbij, dus het is tijd voor een blogje vol foto’s. Ik heb niet heel veel gedaan deze maand, dus het zijn niet mega veel foto’s. Maar genoeg om met jullie te delen!

2
Ik begon het jaar met een fijn oud&nieuw feestje bij mij thuis. Met 17 vrienden heb ik geproost op 2013! En voor het eerst in 4 jaar was mijn beste vriendinnetje er ook weer bij om het met mij te vieren, yay!

1
Voor het feest begon hebben we eerst met z’n zevenen lekker gegeten. We hadden volgens mij echt vier kilo aan vlees (of misschien twee kilo) dus we hebben ons helemaal vol gevreten.

3
Zie hoe goed deze sushi is gelukt?! We hebben er echt zoveel in gedaan: zalm, komkommer, avocado, omelet, paprika, garnaaltjes… Echt super lekker. Normaal doe ik er alleen zalm, komkommer, avocado in. Maar zeker die paprika en omelet waren heel lekker.

4
Lekker knuffelen met Kinkie! Onze kat is niet de grootste knuffelkont, dus wanneer ze een keer uit zichzelf komt knuffelen is dat extra fijn.

5
Vanaf januari ben ik weer begonnen met sporten. De sportschool was twee weken dicht, dus we hadden het best even zwaar… maar wanneer je daarna zo’n lekkere salade mag eten maakt dat niks meer uit.

6
Ik heb heel december lang donkere lakjes gedragen. Dus ik was echt weer even toe aan vrolijke en zachte kleurtjes. Dit was zeker een van mijn favorieten!

7
Yummy, ik heb deze maand de granaatappel ontdekt. Ik ben verslaafd aan die heerlijke pitjes!

8
Deze maand had ik een gesprek met Hollandse Hoogte. Een fotobureau waar ontzettend veel fotografen hun foto’s aan verkopen die Hollandse Hoogte dan weer doorverkoopt aan klanten. Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik daar in maart stage mag gaan lopen op de afdeling Entertainment. Spannend! En aangezien ik toch in Amsterdam was, besloot ik even te lunchen bij de Starbucks.

9
Je ziet het misschien niet aan de buitenkant, maar deze brownie was misschien wel de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Chris (een vriend) was jarig en zijn vriendinnetje had deze brownie gebakken voor hem en voor ons. Ze had het gewoon uit een pakje, maar hij was serieus zó goed gelukt! Echt heel smeuïg en luchtig, maar toch weer heel vast en plakkerig… naja, gewoon heel lekker.

10
Op deze foto zie je een deel van de expositie die ik met mijn studiegenoten moest organiseren. We moesten echt alles zelf regelen. De foto’s moesten we natuurlijk zelf maken, we moesten de expo promoten, er moest een krantje komen en de expositie moest opgezet worden. Dat was veel werk, maar het resultaat was leuk!

11
Afgelopen zondag was het echt rotweer. Tim en ik zaten binnen en verveelde ons. Eerst wilden we naar een stad rijden om te winkelen, maar dat leek ons niet heel leuk als het heel de dag zou regenen. Dus uiteindelijk besloten we naar Eindhoven te gaan om eens uitgebreid te lunchen. Ik had een salade met bospaddestoelen, blauwe kaas en noten. Mennnn, dat was echt heerlijk.

12
Herinneren jullie mijn nieuwe project nog? Ik heb een kleine aanpassing moeten maken… Ik was vergeten dat het de laatste week van de maand ‘feest’ was voor mij, dus ik had gewoon chocolade nodig. Dit is trouwens 78% pure chocolade, dus niet eens heel ongezond. Blijkbaar zelfs gezond. Dus. Niet erg. Toch..?

13
Deze week maar één FOTD online gezet. Maar gelukkig wel een die jullie allemaal erg leuk vonden! Er stonden een aantal hele lieve reacties bij.

14
Mijn favoriete ontbijt. Magere yoghurt met wat stevia, één banaan en een handje met noten. Lekker een eitje en een kop thee erbij en smullen maar!

Hoe is jullie maandje geweest?

22 thoughts on “Monthly Phone Photos #4

  1. De sushi is héél goed gelukt hoor! Soms zie ik van die varianten die er niet uitzien, maar deze zien er meer dan prima uit. De brownie ziet er lekker uit :)

  2. Bij mij was het een maand met vooral ziek zijn helaas, wel heb ik gisteren een post gemaakt van alles waar ik wel blij van werd, mooie bloemen, creatief bezig zijn, het pupje van mijn broertje en heeerlijk shoppen maar ook de mooie cijfers die ik binnen heb gehaald. Vooral wat je gegeten hebt ziet er heerlijk uit!
    <3

  3. Erg leuk om te zien! Oh de brownie lijkt me zo lekker! Ik krijg er honger van, terwijl het ’s ochtends is haha. Oh en die enerlaatste foto van jou is zooo mooi! Ik wil jou ogen hebben! <3

Reageer

