My Esprit Favorites!


Desktop2

Ik blijf me verbazen over dingen. Jarenlang dacht ik: ‘Esprit? Nee, daar zal ik waarschijnlijk nooit kleding kopen’. Als je in mijn kledingkast kijkt zie je vooral labels van de Mango, Primark, H&M en (natuurlijk) de Zara. Er hangt of ligt niks van de Esprit tussen. Maar ik zal jullie eerlijk vertellen, daar komt waarschijnlijk snel verandering in. Ik heb namelijk echt een aantal hele mooie items gevonden op hun website!

Esprit is echt dé winkel als je zoekt naar basics die net iets meer zijn dan gewoon basics. Veel van de tops die ik heb uitgekozen omdat het mijn favorieten zijn, zijn heel simpel. Maar toch zit bij elke top iets extra’s. Al is het maar een ritsje, een zakje op de borst of een mooi printje bij de hals. Dat zie je ook bij deze twee eerste tops die ik heb uitgekozen. Heel simpel, maar toch super leuk!

Onlangs bijgewerkt9

Deze topjes zijn niet echt geschikt voor de winter, maar wat is er leuker dan kleding kopen voor de lente en zomer?! Zeker met dit rotweer vind ik het heerlijk om bezig te zijn met dingen die je kan doen en dragen wanneer het weer lekker weer is! Nummer 1 is echt mijn favoriet van deze tops. Misschien niet heel goed te zien, maar het shirtje is van kant. Echt heel mooi voor in de lente/zomer. Nummer 3 lijkt me ook echt een fijne top. Lekker baggy en het bovenste randje is van satijn, lekker soepel!

Onlangs bijgewerkt12

En hoe leuk zijn deze twee?!

Meestal mijd ik de sale. Zeker wanneer ik in de stad aan het winkelen ben. Ik heb echt een hekel aan die grote bergen kleding, waar de knopen vaak half afhangen door al het gegraai van overenthousiaste vrouwen. Het is druk in de stad en er staan deprimerend lange rijen voor de paskamers en kassa’s. Laatst ging ik winkelen met een vriendin met het idee veel goedkope afgeprijsde dingen te kopen. We kwamen dus allebei terug met items uit nieuwe collecties. Oeps. Via internet vind ik de sale al een stuk prettiger. Ik heb op de website van Esprit ook een aantal hele leuke tops gevonden die nu lekker goedkoop zijn! En, ze zijn nog in mijn maat…

Onlangs bijgewerkt5

Ik vind vooral nummertje 1 echt heel erg mooi. Heel casual maar toch ook weer netjes! Ik hou ervan als shirts een beetje losser zitten, ik vind strakke tops vaak heel benauwend. Daarna is nummer 4 mijn favoriet. Ik vind die print echt heel gaaf! Oh, en topje 3 is ook gaaf hè?! Heel mooi dat velvet stofje.

Al met al ben ik echt heel positief verrast door Esprit. Ik had niet verwacht zoveel leuke topjes van Esprit aan te treffen!

16 thoughts on “My Esprit Favorites!

  1. Ik koop ook nooit iets bij de esprit.
    Maar door jouw artikel, ga ik straks even lekker op de site snuffelen.
    Top 1 is echt prachtig.

  2. Erg leuk artikel! Ik vind de gestreepte trui echt super tof! Ik kende Esprit al eventjes, en ik vind het echt een hele leuke winkel!

  3. Hmm door dit blogje begin ik ook wel een beetje in te zien dat Esprit niet alleen voor ander type mensen zijn dan hoe ik ben en wat ik draag haha..

  4. Vind het niet echt anders dan wat er in de H&M enzo hangt.. Vind hun kleding normaal erg truttig en degelijk, nu vind ik het gewoon saai, net als wat er voornamelijk in de H&M hangt.

Reageer

