Review: Hét Wonderpotje

IMG_7356

Door de kou scheuren mijn lippen steeds, trekt mijn gezichthuid en zijn mijn handen mega droog. Nou heb ik iets wat ik voor al deze klachten kan gebruiken. Het wonderpotje. Alleen voor de naam zou ik het trouwens al kopen. Benieuwd naar dit wonderspul?

IMG_7348

Ik heb het over Oriflame Tender Care, wat dus beter bekend staat als het wonderpotje. Ik vind het potje er echt heel schattig uit zien. Het formaat is ook heel handig, je kunt het wonderpotje in je zak of tas overal mee naartoe nemen. Ik heb de chocoladevariant, daarom is het potje bruin. Op de deksel van het potje staat een prachtig teken in het goud. Van het potje zelf ben ik in ieder geval al fan!

IMG_7361

In het potje zit een vaselineachtig zalfje. Het goedje plakt niet en voelt heel zacht. Zacht klinkt misschien een beetje gek voor een zalfje, maar ik weet niet hoe ik het beter kan beschrijven.

IMG_7373

Het smeert echt heel fijn uit. Het zalfje trekt snel in en plakt dus niet. Het is een stuk minder dik dan bijvoorbeeld vaseline.

Dan de geur. Zoals ik al zei heb ik de geur chocolade. Als ik eerlijk ben vind ik de geur helemaal niet lekker. Zelf zou ik sowieso nooit voor de chocoladevariant hebben gekozen, maar voor vanille. Ik hou niet echt van chocoladegeuren in cosmetica. Gelukkig is het niet een geur die lang blijft hangen. Nadat ik het op mijn handen op lippen heb gesmeerd ruik ik het al niet echt meer!

IMG_7379

Soft hands!

Ik heb dit wonderpotje nu ongeveer een week in huis en ik gebruik het echt elke dag. Ik smeer het overal. Op mijn lippen, op wondjes, op mijn nagelriemen, op schrale plekjes in mijn gezicht, ik smeer mijn handen er mee in… en ga zo maar door.

Oriflame gebruikt natuurlijke producten en test niet op dieren! Dat is een pluspuntje, toch?! Voor een potje van 15 ml betaal je €9,95. Het is online te koop op de website van Oriflame. 

Kennen jullie het wonderpotje al?

23 thoughts on “Review: Hét Wonderpotje

  1. Ik ken wel een wonderpotje van een ander merk. Het is werkelijk een wonder als je het opsmeert. Maar deze kende ik nog niet.
    Ik zou inderdaad ook niet snel voor een chocolade variant kiezen. Blijft toch een beetje gek!

  2. Heb er al vaker goede verhalen over gehoord, klinkt erg fijn!
    Wel een beetje prijzig maar dan heb je wel één ding wat je voor alles kan gebruiken :)

  3. Wat een super leuk potje. Ik heb toevallig net een nieuwe gekocht maar vind dit er ook heel goed uit zien. Ik heb je genomineerd voor de ‘Liebster’ award trouwens. :)

  4. Wat fijn dat het zo goed werkt.
    Jammer dat je niet zo fan bent van de geur,
    ik hou ook nooit echt van chocolade geuren bij cosmetica.

  5. klinkt als een fijn product! Ik ben zelf ook niet zo van de chocolade geuren in dingen.. maar als er andere geuren zijn is altijd goed!

  6. Ahhhhh dit ken ik! Dit zat altijd in het make-up tasje van mijn moeder! Haha, ik heb echt even een nostalgisch momentje hier, maar ik vond het toen ook altijd al zo’n mooi potje (als meisje van 7 haha). Ik ga hem zeker aanschaffen!

Reageer

