Favorites of January

De maand nog niet helemaal voorbij, maar ik heb toch een aantal favorieten voor jullie op een rij gezet! Ik weet namelijk dat deze favorieten voor mij echt de ultieme favorieten zijn. Dat gaat niet meer veranderen in die paar dagen. Kijk maar mee!

pannenkoeken
Favorite meal
Deze maand maakte ik voor het eerst deze bananen pannenkoekjes. Het recept is volgens mij vooral bekend geworden door Cherryfizz. Maar als je naar recepten zoekt voor gezonde pannenkoeken kom je al gauw bij dit recept. Je prakt 1 banaan en mengt dit met twee eieren. Ik heb wat kaneel door het mengsel gedaan, maar dat hoeft niet. Serieus, deze pannenkoekjes zijn ZO lekker! Ik kan er wel 10 op. Maar dan is het idee misschien minder gezond…

Car
Favorite kind of transportation
Tim heeft eindelijk zijn rijbewijs. Ik zal hier maar niet schrijven hoeveel lessen en examens hij heeft gehad, want dan wordt komend weekend misschien niet zo gezellig… maar het waren er veel. Maakt helemaal niks meer uit, want hij heeft ‘m dus! We hebben de eerste week van januari bijna elke dag gereden en hij brengt mij overal naartoe in het autootje. Zeker met deze temperaturen is dat heel fijn.

kiko
Favorite nailpolish
Ik had nog een bon ter waarde van €20 van de Douglas in mijn tas en besloot er maar eens iets van te kopen. Toen ik het schap van Mavala zag vol kleurrijke lakjes was ik verkocht. Ik kocht meteen vier vrolijke kleurtjes en ik ben fan.

Naked 2
Favorite make-up
Ik heb weinig van mijn andere palettes gebruikt deze maand. Wat is dit een geweldig palette joh!

pomegranate
Favorite fruit
Ik schreef er al een artikel over, dus jullie weten al hoe gezond dit stuk fruit is. En het is ook echt heel lekker! Niet iedereen vind het lekker om die pitjes zo op te eten, maar ik ben er echt een beetje verslaafd aan geraakt.

Wat zijn jullie favorieten ‘dingen’ van deze maand?

20 thoughts on “Favorites of January

  1. Leuk! Ik heb gisteren toevallig voor het eerst granaat appel pitjes op, vond het een beetje tegenvallen! Had ze iets zoeter verwacht. :-) Maar wel goed te doen, én ze zijn gezond!

  2. Leuk artikel! :) Wauw die blauwe nagellak is zo mooi! Die wil ik ook wel hebben haha! En mmmm granaatpitten zijn zo lekker! Ik houd er ook van!

  3. Mmmm wat een ‘heerlijk artikel’ haha! Die bananenpannenkoeken heb ik ook in mijn lijstje staan met recepten die ik nog wil uitproberen, denk dat ik ’t deze week maar eens moet gaan doen als ze jou ook zo goed bevallen!
    En granaatpitjes echt geen idee, ik weet niet wat ik me ervan voor moet stellen haha! Ik denk dat ik ze ook maar eens probeer dan, misschien vind ik ze ook wel heel lekker (:

  4. Leuk artikel! En echt grappig dat nu iedereen opeens die pannenkoekjes eet! Dacht altijd dat ik de enige was die ze kende.. Helaas eet m’n vriend vaak alle bananen op voordat ik ze gebruiken kan :’)

  5. Jaa het naked palette is echt super! Wat fijn dat hij zijn rijbewijs heeft. Het maakt niet uit hoeveel lessen en examens, hij heeft hem en daar gaat het om!

  6. Ik ga de pannekoekjes hopelijk ook gauw proberen! Krijg normaal buikpijn van ei, maar wil toch wel heeeel graag een keertje proeven :P
    Ben ze al heeel vaak tegen gekomen, vooral op gezond-leven/sporten websites in het Engels en op Youtube!
    Super dat Tim zijn rijbewijs heeft! :D Vooral nu met de sneeuw is het natuurlijk heerlijk :P
    Leuk blogje :D

  7. Die pannenkoekjes ga ik ook een keer proberen. En dat pallet, het is dat ik niks met oogschaduw doe, hij ziet er alleen al zo mooi uit! Super fijn dat Tim zijn rijbewijs heeft. :)

Reageer

