TAG: Get to know me better

iphoto

Deze tag heb ik al bij vrij veel bloggers gezien, maar ik had nooit echt de behoefte om ‘m in te vullen. Nou kreeg ik afgelopen week dankzij een blogpost van Josephine zo’n 50 (!!) nieuwe volgers. Deze meiden kennen mij nog niet zo goed en op deze manier leren mijn nieuwe (en oudere) volgers mij wat beter kennen!

Geboortejaar: 1993
Hoe lang ben je? Ik ben 1.83m lang.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ik blijf nog even liggen. Ik had de wekker om kwart over zeven staan en kwam uiteindelijk pas om half negen mijn bed uit (oops!). Ik was ook echt veel te laat gaan slapen, beetje dom.
Waar ben je op dit moment? Ik zit op de bank met een kop thee en een dekentje. Ik moest vandaag naar Leidsche Rijn en ik had echt mega veel vertraging. In totaal heb ik zeker 2 uur op perrons en bij bushaltes staan wachten. En dat is koud met dit rotweer!
Single/Relatie? Relatie, al 4,5 jaar!
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Vrolijk, eigenwijs, koppig en optimistisch.
Guy-/Girlcrush: Oei, dat zijn er een heleboel. Volgens mij heb ik ook meer ‘girlcrushes’ dan ‘guycrushes’. Om wat te noemen: Candice Swanepoel, Candice Accola, Ian Somerhalder.
Wat zou je op dit moment graag willen? Een aantal weken vrij en genoeg geld om lekker op vakantie te gaan. Oh en ik zou ook graag genoeg geld hebben om even flink te winkelen!
Wat is je doel van het leven? Een fijne baan hebben waar ik elke dag met veel plezier naartoe ga. En daarnaast genoeg vrije tijd hebben en veel kunnen reizen. Een gezellig, knus gezinnetje hebben en in een fijn huis wonen klinkt ook goed!
Waar ben je bang voor? Dat ik niet bereik wat ik wil bereiken.
Heb je je rijbewijs? Nee, maar ik wil ‘m wel echt heel graag! Helaas heb ik totaal geen geld en tijd om te gaan rijlessen.
DesktopNagellak of lipstick? Sowieso nagellak.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Als ik echt moet kiezen, dan kies ik voor de zomer. Ik vind sneeuw en kou helemaal niet leuk. Ik vind het echt heel mooi, maar ik heb helaas niet het geluk altijd thuis te kunnen werken en studeren. Ik moet dus ook echt die rotsneeuw in. Eigenlijk vind ik de lente en de zomer even leuk, maar als ik dus moet kiezen vind ik de zomer leuker. Omdat ik dan lekker lang vakantie heb haha!
Wil je ooit gaan trouwen? Alleen voor het feest en de jurk zou ik willen trouwen. Maar ik wil sowieso mijn eigen achternaam houden (of ik moet iemand tegenkomen met echt de meest geweldige achternaam ooit) en ik vind niet dat je alleen écht bij iemand bent als je getrouwd bent. Maar voor een grote taart en mooie jurk zou ik het dus wel doen.
Ben je een healthy-freak? Soms wel en soms niet. Af en toe heb ik van die fases dat ik heel gezond wil doen. Maar ik ben een echte snoepliefhebber, dus die fases duren nooit heel lang.
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik heb vrij lang, licht blond haar.
Heb je tattoos/piercings? Ik heb heel mijn oren vol zitten met knopjes. In het ene oor heb ik er vier en in het andere oor drie plus twee piercings bovenin. Een tattoo heb ik niet en wil ik denk ik ook niet. 
Draag je een bril? Nee, ik draag altijd mijn lenzen.
Wat is jouw perfecte pizza? O god, dit vind ik moeilijk. Ik denk iets met veel soorten kaas, lekkere Italiaanse ham, champignons… Ik ben een ontzettend makkelijke eter en vind super veel dingen lekker dus dit is echt te moeilijk!
Onlangs bijgewerkt1Wat is je favoriete eten/drinken? Wederom een veel te moeilijke vraag. Ik hou van snoepjes, chocolade, chips, koekjes, sushi, pizza’s, pasta’s, frietjes, erwtjes, spruitjes, spinazie, bananen, appels, blauwe bessen, cola light, cassis, sinaasappelsap, wijn, thee, cappuccino…
Wat is je favoriete parfum? Op dit moment wissel ik elke dag tussen Chanel Coco Mademoiselle en Hugo Boss Intense.
Wat is het laatste wat je kocht? Een Chai Tea Latte bij de Starbucks!
Wat deed je vanochtend om 8:00? Toen zette ik mijn wekker voor de vierde keer op snooze.
Favoriete ijsje? Italiaans ijs (niet uit die bakken, maar echt uit Italië), softijs met discodip.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Als ik geen wekkertje zet slaap ik makkelijk door tot een uur of 11. Zelfs als ik vroeg naar bed ben gegaan. Maar ik vind uitslapen altijd heel zonde van mijn dag en ik moet vaak naar school, dus op z’n laatst sta ik rond 9/half 10  op.
Wat zijn je plannen voor 2013? Heel erg mijn best doen op mijn stage. Oh en een hele fijne zomevakantie hebben. We moeten nog boeken, maar ik weet nu al dat het heel leuk gaat worden!
Met hoeveel kussens slaap jij? Altijd met twee kussens. Ik heb van die lekkere donskussens die je helemaal kan indrukken en dan is het fijn om er twee te hebben.
Ben je een ochtend of een avond persoon? Beide. Ik kan ’s ochtends heel productief zijn, maar ’s avonds ga ik ook allemaal dingen doen. Ik ben wel snel moe, dus ik denk eerder een ochtend/middag persoon.
Ben je geordend of rommelig? Ligt eraan met wie je mij vergelijkt. Mijn zus en moeder zijn echte sloddervossen die overal alles laten slingeren (in ieder geval op de slaapkamers). Dus vergeleken met hun ben ik netjes. Maar ik heb ook een vriendin die echt mega opgeruimd en netjes is. In tegenstelling tot haar is denk ik iedereen rommelig!
Wat wil je op dit moment graag zien? Heel Amerika! Ik wil ontzettend graag alle nationale parken zien, alle grote steden bezoeken en door de echte kleine dorpjes touren. Ik wil gewoon echt alles zien!
Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Over tien jaar ben ik 29 (bijna 30) en hoop ik een vaste baan, een huisje en een vriend (hopelijk nog dezelfde als nu) te hebben. En als ik een leuk huis heb en genoeg geld zou het ook wel leuk zijn om zwanger te zijn! Hihi, een kleine Laura.
Wie mis je op dit moment? Hmm, niet echt iemand..
Onlangs bijgewerktWat is je favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn benen en mijn ogen. Mijn benen zijn lang, wat ik persoonlijk best mooi vind en mijn ogen zijn groot!
Ben je verlegen? Niet echt. Wanneer ik iemand ontmoet kan ik wel stil zijn, maar ik ben iemand die ontzettend veel praat. Dus het stille verdwijnt vaak heel snel.
Heb je een accent? Ja, ik praat met een zacht ‘g’. Ik woon al heel mijn leven in Eindhoven dus dat is ook wel logisch. Gelukkig heb ik niet echt een typisch Brabants (of Eindhovens) accent.
Onlangs bijgewerkt2Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb een oudere zus en daar ben ik heel blij mee! We schelen 20 maandjes, wat dus helemaal niet veel is.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? Dat is echt elke dag anders. Ik studeer nog, dus ik moet af en toe de deur uit om naar Utrecht te gaan. Gelukkig heb ik gemiddeld maar zo’n twee á drie keer in de week les, dus heb ik veel vrije tijd. De dagen dat ik niet naar school hoef spreek ik af met vriendinnen, ga ik sporten en ben ik bezig met de blog. En in het weekend zie ik mijn vriend altijd!

Zo, dat was ‘m weer! Nou zijn jullie weer een hoop weetjes over mij rijker.

25 thoughts on “TAG: Get to know me better

  1. Wat lief dat jij zo blij bent met je zus !

    Ps ik ben ook blij met jou, zelfs als je die leuke foto van kleine ons in de openbaarheid brengt :)

  2. WHUT 50 NIEUWE FOLLOWERS?! Dat is insane veel, maar congrats, je verdient het écht! Tof om te lezen, ik vind de zomer ook veel leuker dan sneeuw! Haha, feest, trouwjurk alles, I like it too. Wauw, in totaal 9 knopjes in je oren, dat is veel. Tof om te lezen :D

  3. Wat een leuke tag, ik volg je nog niet zo lang dus het is leuk om dat wat meer over een lezer te weten te komen door middel van dit soort blogjes. :D

Reageer

