NOTD: OPI Liquid Sand

IMG_7256

OPI heeft zeker weten een trend gezet met de Liquid Sand lakjes. In samenwerking met Mariah Carrey bracht OPI acht prachtige Liquid Sand lakjes op de markt, waaronder vier Liquid Sand lakjes. Het is een geheel nieuw concept en het effect is echt heel bijzonder! Nou heb ik twee lakjes uit deze nieuwe collectie geprobeerd. Benieuw naar mijn mening?

IMG_7245

Ik heb de lakjes samen met vriendinnetje Eline geswatched. Ik begin met Stay The Night, deze heb ik namelijk zelf uitgeprobeerd.

IMG_7255 IMG_7259 IMG_7256

Ik vind het lakje er in het potje er al prachtig uit zien. Een mooi zwart kleurtje met rode glitters/shimmers. Wanneer je het op je nagels aanbrengt lijkt het net alsof je een normaal lakje aanbrengt. Na drie laagjes dekte het lakje perfect. Eerst deed het mij denken aan een normaal glitterlakje, maar wanneer hij helemaal is opgedroogd begin je het zanderige effect op te merken. Ik heb ook een sneldrogende topcoat , waardoor het effect een beetje minder is geworden, maar het leek gewoon niet helemaal te drogen en ik wilde graag naar bed. Toch blijf je het zanderige effect zien!

liquidoo

Het effect is misschien nog wel beter te zien op deze foto die ik met mijn telefoon maakte!

IMG_7275 IMG_7272 IMG_7274

Eline heeft Get Your Number getest. Een heel vrolijk blauw kleurtje. Na twee laagjes dekte dit lakje al. We vonden allebei het zanderige effect bij dit lakje een stuk minder duidelijk dan bij Stay The Night. Eerlijk gezegd lijkt het gewoon op een normaal glitterlakje. Dit kan zijn doordat ook Eline er een topcoat overheen heeft gedaan.

Ik vind beide lakjes echt ontzettend bijzonder. Het heeft wel iets weg van glitterlakjes maar het is toch anders. Gewoon heel uniek! Ik hoop dat er meer van dit soort lakjes gemaakt zullen worden (ook door goedkopere merken) want ik ben fan!

De lakken kosten €14,25 per stuk, maar je kunt ook een mini set kopen met al de vier Liquid Sand lakken voor €18,95. Deze twee lakjes komen uit de mini set.

Wat vinden jullie van de Liquid Sand lakjes?

23 thoughts on “NOTD: OPI Liquid Sand

  1. Wauw, wauw en nog eens wauw! Wat een prachtige lakjes! Voor al de eerste vind ik tof. Het zanderige effect vind ik echt tof. Jammer genoeg heb ik zulke lakjes nog niet.

  2. wat een mooie nagelak, geeft een mooi effect! die blauwe kleur vind ik echt heel leuk al hoewel..ik weet niet zo goed waar ik dat bij kan dragen

  3. Beetje jammer van die topcoats eroverheen. Ik heb ook 1 lakje uit de collectie en daar zat een kaartje aan waar duidelijk opstond dat je geen topcoat moet gebruiken. Dit is geen haat reactie, helemaal niet.. Alleen denk ik dat je je lezers nu niet een goed beeld geeft omdat ze in feite eigenlijk mat opdrogen. Verder goed geschreven en heb je een leuke blog!

Reageer

