Five Little Moments of Happiness

happy

Soms zijn het echt de kleine dingen die je gelukkig kunnen maken. Een vriendin die een lief kaartje stuurt, je moeder die het eten al klaar heeft wanneer jij thuis komt na een lange dag, de geur van schone was en ga zo maar door. Ik heb een lijstje gemaakt van dingen die mij de afgelopen paar dagen heel vrolijk hebben gemaakt.

1. Wanneer mijn kat ’s ochtends lekker bij mij onder de dekens kruipt. Zo’n warm, knorrend bolletje wol tegen mijn buik. Heerlijk! Zeker aangezien onze kat helemaal niet knuffelig is. Dus het voelt extra speciaal als ze bij mij komt liggen.

2. Het moment dat je een extra briefje geld in je portemonnee vindt. Laatst zat er één briefje van 10 in mijn portemonnee en daar wilde ik een sapje mee betalen. Toen ik het briefje aan het kassameisje gaf zei ze: ‘hey, je geeft nu twee briefjes van 10!’. Bleek er dus nog een tweede briefje in achter het ene briefje van 10 te zitten! Yay.

3. Dat je een winkel inloopt en hét perfecte shirtje in de sale ziet hangen en ook nog eens alleen maar in JOUW maat! Hoe voorbestemd is dat?!

4. Wanneer je in de winter voor het douchen een paar sokken op de verwarming hebt gelegd. Dan stap je douche uit en liggen er heerlijk warme sokken op je te wachten. Klinkt misschien gek, maar dat is echt zoooo fijn!

5. Het moment dat je na al die lessen yoga ein-de-lijk je tenen kunt aanraken! Ik ben echt zo stijf als een plank en kon echt nooit mijn tenen aanraken. Vandaag kon voor het eerst mijn tenen aanraken. Ik voelde me echt zo goed!

Welke kleine dingen hebben jullie deze week vrolijk gemaakt?!

18 thoughts on “Five Little Moments of Happiness

  1. Erg leuk om te zien! :) Nummer 3 herken ik helemaal! Ik word dan zo blij! Ik heb genoten van een sneeuwwandeling. Ik dacht altijd maar van: oh wat is het koud blablabla. Maar ik kijk er nu anders tegenaan! Want wat is het mooooi!

  2. Super leuk artikel! Hier wordt ik ook altijd blij van. Mijn eerste twee pakketjes van webshops, als ik vandaag of morgen mijn lieve vriend weer zie, een goede vriend die misschien een vakantie voor mij en mijn moeder regelt.. Ik heb heel veel lieve dingen deze week!

  3. 2 en 3 zijn zo herkenbaar! Deze week nog niks, maar ik vind het altijd leuk als ik iets online heb besteld (eBay en Romwe) en je weet dan niet wanneer het aankomt. Je bent het pakketje alweer vergeten en dan is plots het pakketje er, dat is altijd zo leuk :D

  4. Mijn dochter die vol trots naar ‘het schooltje’ gaat. (de peuterspeelzaal) Leuke reacties op mijn blogs. Een bezoekersrecord. Warme voeten (Yay Ugg’s!). Een training die lekker ging.

  5. Super leuk om te lezen. Ik herken het onder de douche stappen en je kleding op de verwarming leggen. Zo heerlijk! Mijn hoogtepunt was toch ook echt in een verschoond bed stappen, zo lekker! En de krakende sneeuw onder je voeten, heerlijk!

  6. Jaa, vooral je sokken op de verwarming. In mijn geval hang ik al mijn kleding er gewoon vast neer, zodat alles lekker warm is als ik het aan trek. Heerlijk is dat.

  7. Ik leg in de winter mijn sokken ook altijd over de verwarming, samen met m’n topje en trui, dat is zo heerlijk als het dan koud is en je lekkere warme kleding aan kunt doen!

  8. Het terugvinden van muziek die ik graag luisterde vind ik zelf altijd heel leuk! Verder kan ik ook genieten van knuffelsessies met mijn kat, een lekker bord met eten en een leuke serie.

  9. Superleuk om te lezen. Het warme-sokken-na-douche gevoel ken ik heel goed en is heerlijk. Voor mij was het deze week toch wanneer ik weer binnenkwam na een tijdje in de barre winterkou te hebben gelopen, dat je dan die heerlijke warmte over je heen voelt komen. Za-lig.

  10. Dat zijn heerlijke momenten, ik wou dat ik eens iets in de uitverkoop zag wat er alleen nog in mijn maat is haha.

  11. Leuk artikel meis !!
    Ik vind het elke dag weer heerlijk om ’s ochtends naar beneden te lopen en dat mijn lieve kleine hondje (lees kind) elke dag weer helemaal happy naar me toe komt alsof hij me maanden niet heeft gezien !! Het is zo’n schat !! En dan kan mijn dag al niet meer stuk !!
    Liefs, Maaike

  12. Wat een leuke positieve post! En die sokkentip :-) Thanks! Ik vind het ook altijd zo gezellig als de kat ’s morgens even op bed kruipt om goedemorgen te zeggen of om even te knuffelen.

Reageer

