TIP: Leuke restaurantjes in Eindhoven

Iedereen weet in hun eigen woonomgeving wel een aantal leuke eettentjes te zitten. Maar wanneer je in een vreemd stad bent kan het nog wel eens lastig zijn om wat leuks te vinden. Ik heb voor jullie een lijst met een aantal leuke restaurantjes in Eindhoven, de stad waar ik woon. Ik denk dat de meeste van jullie wel van sushi en tapas houden, vandaar deze keuzes!

Sushi

Soho

Soho
Voor maar €22,50 kun je hier twee uur lang onbeperkt sushi eten. Je krijgt een kaart vol heerlijke gerechtjes en je kruist aan welke je wilt hebben. Ik eet me hier altijd helemaal gek aan de sojabonen en de beef teryaki, yum!

fuso

Fuso
Dit is eigenlijk hetzelfde idee als Soho. Zelf vind ik deze sushi tent wat prettiger, aangezien het minder druk is dan bij Soho. De bediening is hier ook wat sneller. Voor twee uur lang onbeperkt sushi betaal je ook hier maar €22,50.

wokparadijs

Wokparadijs
Het wokparadijs is in Eindhoven bijna een begrip. Ik denk dat bijna iedereen hier weleens met een klassenuitje of werkuitje heeft gegeten. Voor €18,- doordeweeks of €20 in het weekend kun je hier onbeperkt eten. Ze hebben hier werkelijk ALLES. Dus niet alleen erg lekkere sushi, maar ook wokgerechten (die je zelf samen kan stellen), salades en zelfs frietjes met frikadellen! Het is een groot buffet waar je zovaak langs kan als je wilt. Als toetje kun je kiezen uit ijs, taarten, roomsoesjes en nog veel meer. En het leuke is dat je zelfs zovaak je wilt een toetje kunt pakken. Ik eet mezelf hier altijd helemaal misselijk.

Tapas

si senor

Si Señor
Voor €18,- euro kun je ook hier onbeperkt eten. Vooral in de zomer eet ik hier veel, aangezien ze echt een hele gave tuin hebben achter het restaurant. Je waant je als je in die tuin zit te eten (en het is een beetje lekker weer) echt in Spanje! Oh, en het eten is er natuurlijk ook erg lekker.

Que pasa

Que Pasa
Dit is echt mijn favoriete tapasbar. Ze hebben hier echt zulk lekker eten. Helaas is dit niet alleen mijn favoriet… Dit restaurantje zit echt bijna altijd vol. De prijzen zijn ook niet erg gunstig. Je betaalt voor elk gerechtje meer dan €3, wat deze tapasbar meteen tot de duurste maakt.

la gitana

La Gitana
Als ik tapas ga eten reserveer ik bijna altijd hier. Vooral omdat het lekker goedkoop is! Maar dat is niet de enige reden hoor; de sfeer is heel fijn, er zijn aardige serveerders en het eten is heerlijk. Voor maar €14,50 doordeweeks en €16,50 euro in het weekend mag je hier twee uur lang onbeperkt eten. Serieus, hoe goedkoop wil je het hebben?!

Zouden jullie vaker dit soort artikelen over Eindhoven willen zien?

17 thoughts on “TIP: Leuke restaurantjes in Eindhoven

  1. Wat een leuk idee, helaas is Eindhoven voor mij een beetje ver weg vanaf Flevoland haha. Maar sushi is heerlijk dus ga er zeker aan denken als ik er een keer kom. (:

  2. Bedankt voor de tips, zeker als outsider van Eindhoven leuk om te weten waar je goed eten kan. Misschien moet ik de tips voor Groningen eens op een rijtje zetten ;)

  3. Yummie! Ik ben gek op sushi en tapas, ik ben eigenlijk nog helemaal niet zo vaak in Eindhoven geweest. Misschien eens proberen!

  4. Ooh dat ziet er goed uit! Heerlijk, sushi en tapas… Balen dat ik niet meer bij Eindhoven in de buurt woon, kende ze nog niet.

  5. Soho en Fuso zijn echt hemels!
    Verder ben ik nog niet bij de rest geweest, maar eens de volgende verjaardag gaan eten dan, haha!

    • Het is ook allemaal heel lekker! Vooral dat je echt ALLES kan eten is lekker. Oké, geen pizza ofzo.. maar verder wel veel andere dingen haha.

  6. Aahh, sushi moet je eens gaan eten bij Mood op de keizersgracht (op het parkeerterrein tegenover de Zien bioscoop), Yammi Yammi is ook erg lekker, vind ik lekkerder dan Soho. Fuso ben ik nog nooit geweest, misschien binnenkort eens binnenwippen! En tapas, ja, hmm, heerlijk haha.

  7. Wat een leuke tips! Ik ga toevallig volgend weekend naar Eindhoven dus ik ga online even kijken wat voor vega opties bovenstaande restaurants hebben :)

  8. Leuk artikel! Ik woon zelf ook in Eindhoven en La Gitana en Soho zijn inderdaad een aanrader, alleen vind ik de service bij Soho niet altijd goed. Bij Fuso ben ik nog nooit geweest dus dat ga ik binnenkort zeker proberen. Net als Si Senor.

Reageer

