It’s Freezing Cold

IMG_7191

Vorst is misschien niet altijd even fijn, het is wel heel mooi! Overal liggen blaadjes, bloempjes, potjes en takken met een laagje ijs eroverheen. Zeker als je in het bos loopt kijk je je ogen uit. Gelukkig hoef ik niet helemaal naar het bos voor een paar mooie foto’s: in mijn achtertuin ziet het er net zo mooi uit!

IMG_7205 IMG_7200 IMG_7191 IMG_7192 IMG_7187

Ik hoop dat ik snel een keertje tijd heb om naar buiten te gaan als het heeft gesneeuwd. Dan kan je ook zulke mooie foto’s maken!

28 thoughts on “It’s Freezing Cold

  1. Heel leuk! Ik moet ook maar weer eens even kijken of ik weer wat sneeuw foto’s kan maken, al is het in de stad wel snel weg.

  2. Prachtige foto’s hoor! Ik hou er ook van om in de sneeuw foto’s te maken, het ziet er altijd zo mooi en sprookjesachtig uit! :)

  3. Ik vind het altijd heel jammer dat het vaak sneeuwt als we naar school moeten.
    Want dan kom ik thuis en is het al niet meer mooi.

  4. Deze ochtend wandelde ik naar het station, het was nog heel vroeg, dus alles was nog prachtig wit! Er waren nog maar voetstappen van 1 iemand. Dus ik was de tweede dat door de mooie sneeuw liep. Dat maakte mij blij :)
    Mooie foto’s trouwens!

  5. Wat een heerlijke foto’s! Ik ben vanmiddag ook even naar buiten gegaan met mijn camera en vond het echt heerlijk, vooral als er nog niemand over de sneeuw had gelopen.

  6. Hele mooie foto’s! Ik hoop dat je nu het gesneeuwd heeft wat foto’s hebt kunnen maken :) Leuke blog heb je trouwens, ik ga je volgen :)

  7. Hele mooie foto’s! Ik hoop dat je nu het gesneeuwd heeft wat foto’s hebt kunnen maken :) Leuke blog heb je trouwens, ik ga je volgen :)

Reageer

