Inspiration: Bathrooms

badkamer 3

Gisteren was het echt heerlijk weer. Helder en zonnig! De perfecte dag om een stuk te gaan wandelen. Het enige nadeel was de kou. Zonder dat mijn vriend en ik het opmerkten waren we al een uur aan het lopen. Dat betekende dat we ook nog ruim een uur terug moesten.. ai. Mijn handen, oren en wangen deden na al die tijd lopen in de kou best een beetje pijn. Toen we ein-de-lijk thuis waren wilde ik maar één ding: een lang, heet bad nemen.

badkamer 5 badkamer 7 badkamer 4 badkamer 8 badkamer 2 badkamer 1 badkamer 3

Zeker in deze tijd is het hebben van een bad of een fijne douche erg welkom. Als ik later op mijzelf woon (en wat centen in mijn zakken heb) ga ik sowieso veel aandacht besteden aan hoe de badkamer eruit komt te zien. Ook al duurt het nog even voor het zover is, vind ik het heerlijk om via het internet wat inspiratie op te doen!

Vinden jullie een fijne badkamer ook zo belangrijk?

Bron: Pinterest (echte bron niet kunnen achterhalen) + Letmebeinspired.

20 thoughts on “Inspiration: Bathrooms

  1. Wat een heerlijke badkamers, alleen sommige tubs lijken me wat klein.

    Als ik hierna een leuke woning ga huren in delft, wat op mijn planning staat, dan ga ik ook veel aandacht aan de badkamer besteden!

  2. Ja! Ik hecht echt waarde aan een bad. Deze badkamers zijn echt super. Helaas nog wel heel even (lees: heeeeeel lang) sparen voordat ik zoiets zal hebben.

  3. Een inspiratiepost voor badkamers heb ik nog nooit op een blog voorbij zien komen, wat een origineel idee! En heerlijke plaatjes, ik ben alleen niet zo van het badderen. Ik vind het veel fijner om even snel te douchen. Maar als ik de baden op deze foto’s zie, zou ik er denk ik wel vijf uur in kunnen liggen, haha!

Reageer

