A Man’s Opinion: This or That?

Collages

Dit is een wat oudere tag die waarschijnlijk bij de meeste van jullie wel bekend is. Het leek mij leuk om deze tag eens door een jongen te laten invullen! Er gaan genoeg verhalen rond over wat jongens wel en niet mooi vinden, maar is dat ook altijd waar? Ik heb deze tag laten invullen door mijn vriend. Benieuwd naar de mening van een jongen?  

Natuurlijk heeft niet elke jongen dezelfde mening als mijn vriend, dat is logisch. De dikgedrukte woorden zijn de antwoorden die hij heeft gekozen, ook geeft hij er een korte uitleg bij. Oh, ik heb trouwens wel een aantal dingen weggelaten… vragen zoals: ‘OPI of China Glaze’ kan hij toch niet beantwoorden :’)

dresss

Kleding

Spijkerbroek of Joggingspak
Spijkerbroeken zijn veel beter. Een joggingbroek staat nogal slonzig.. Er kan niks op tegen een strakke spijkerbroek.

Jurken of rokken
Ik wist eerst niet wat het verschil was.. (sorry). Via Google kwam ik erachter dat een jurk ook het bovenlichaam bedekt en een rok niet.. Oké. Ik vind het allebei mooi maar een jurk denk ik mooier. Ik weet niet.

Sjaals of hoedjes
Hoedjes hou ik niet zo van. Vaak staan ze maar gek. Maar een sjaal moet je binnen wel gewoon af doen. Altijd vreemd als meisjes binnen met een sjaal rondlopen… 

Oorknopjes of oorhangers
Knopjes denk ik (ik weet niet of ik precies weet wat er bedoelt wordt). Ik vind de meeste hangende oorbellen in ieder geval lelijk. Al draagt Laura wel eens van die kleine oorbellen die ook hangen. Dat vind ik wel mooi.

Hakken of platte schoenen

Platte schoenen vind ik sowieso leuker. Vaak zien meisjes er met hakken een beetje onhandig en onstabiel uit.

lips

Make-up

Lipgloss of lipstick
Eigenlijk weet ik het verschil niet. Maar ik weet wel dat ik rode lippen erg aantrekkelijk vind, haha. Het moet alleen niet plakken of te erg afgeven.

Neutraal of kleur
Ik neem aan dat dit over de ogen gaat? Dan geen kleur, dat ziet er gek uit.

nails

Nagels

Lang of kort
Niet te lang en niet te kort. Gewoon lekker verzorgd. Het moet er niet nep uit zien.

Felgekleurd of donker
Nagellak vind ik altijd wel leuk staan. Zeker felrood ofzo, gewoon iets wat niet gek is maar wel opvalt.

Met nailart of zonder nailart
Al die tekeningen op nagels hoeven van mij niet. Doe maar gewoon één kleurtje.

bun

Haar

Krullend of stijl

Ik hou niet zo van krullen.

Knot of paardenstaart
Ik vind het leuk als je wat meer moeite doet om er leuk uit te zien. En volgens mij kost een knot maken meer moeite.

Lang of kort
Vrouwen die rond hun 40ste  hun haren kort knippen en rood verven…

Licht of donker
Blond! Sowieso!

Lok of pony

Allebei heel leuk.

Los of vast
Los ziet er wat vrouwelijker uit vind ik.

Dat was ‘m dan! Helemaal ingevuld door een jongen. Erg hè, dat hij het verschil tussen een jurk en een rok niet wist..?

En, wat vonden jullie ervan?

33 thoughts on “A Man’s Opinion: This or That?

  1. Haha super leuk dat je vriend ‘m heeft ingevuld, echt heel grappig om te lezen. Ik moest wel even lachen dat hij het verschil tussen een rokje en jurkje niet wist haha. En grappig dat hij platte schoenen mooier vindt dan hakken!

  2. Haha wat grappig. En het verschil tussen een rok en jurk.. Ik denk dat ik dit ook eens aan mijn vriend moet vragen. Heel leuk om te lezen!

  3. Wat een leuk artikel. Mannen zijn echt maar simpele wezens haha. Voor hun hoeft het niet allemaal flink uitgebreid te zijn, geen 300 lagen make-up, zolang je er maar goed en verzorgd uit zien. Dat is het belangrijkste voor de meeste mannen denk ik.

  4. ooh wat leuk! als ik dit lees dan denk ik: jeetje ik vertel veel te veel over make-up en kleding aan mijn vriend haha.. wel erg leuk om te lezen dat hij platte schoenen leuker vindt dan hoge hakken

  5. Erg leuk om te lezen, volgens mij vinden de meeste jongens dit wel, het komt er toch vaak op neer dat jongens neutraal ook gewoon erg mooi vinden. Maar die platte schoenen had ik niet verwacht:)

  6. Haha super leuk! Iemand die het verschil tussen jurken en rokken niet weet.. haha schattig! Achja, je kan ook niets alles weten. Leuk om een keer de mening van een jongen te lezen. (:

  7. Wat leuk dat je deze tag door je vriend in hebt laten vullen! Ik denk dat mijn vriend ook sommige verschillen niet zou weten hoor!

  8. Grappig om te lezen dat mannen zoveel dingen niet weten en het ze eigenlijk ook niet zoveel boeit. Want mijn vriend zegt ook vaak: dit en dat vind ik niet leuk… En als ik het dan aan heb is het opeens wel weer leuk. Ik luister er gewoon niet naar ;)

  9. Heel erg leuk!! Ik was wel verrast bij de antwoorden; platte schoenen & knot & felgekleurde nagels en bij jurken en rokken natuurlijk :) hahahaha

  10. Wat leuk om te lezen! Dat hij het verschil tussen een jurk en een rok niet wist, is inderdaad erg! Was het meest verbaasd eigenlijk dat hij platte schoenen liever had dan hakken! Haha!

  11. Hahaha, zo grappig dat hij het verschil tussen rokken en jurken niet wist! Moest ik even hardop om lachen :P Leuk om te lezen, deze tag!

Reageer

