Shopping for Sportoutfits!

Vanaf 2 januari is het weer mega druk in de sportscholen. Zelf ben ik vanaf deze week ook weer fanatiek begonnen met sporten. Aangezien ik al een half jaar lid ben van de sportschool heb ik al een paar sportbeha’s en leggings in mijn kast liggen, maar als je net begint moet je waarschijnlijk nog een outfit scoren! Niks is leuker dan sporten in een mooie outfit. Een mooie strakke legging, een opvallende sportbeha plus sportshirt en opvallende sportschoenen vormen samen de perfecte outfit voor een paar uurtjes sporten.1 2

1. H&M
2. Nike
Af en toe zie ik meisjes tijdens een lesje Zumba op en neer ‘bouncen’ zonder sportbeha. Heel hun hebben en houden danst lekker mee op de muziek. Dit ziet er niet alleen een beetje gek uit, maar het lijkt me ook nog eens pijnlijk en oncomfortabel. Een sportbeha zorgt ervoor dat alles op zijn plek blijft en het zit superfijn. Geen last van vervelende knelpunten of afzakkende bandjes!3 4

1. Nike
2. Nike
Over je sportbeha moet natuurlijk nog wel een shirtje. Je kunt natuurlijk een normaal shirtje aantrekken wat je ook naar school zou dragen, maar speciale sportshirts zijn naar mijn mening net wat fijner. Ze zijn van een speciale stof gemaakt waar je bijvoorbeeld niet kan zien dat je zweet. Nou is zweten wel normaal tijdens het sporten, maar ik vind het toch fijner als ik weet dat ik niet vol zweetplekken zit.5 6

1. H&M
2. H&M 
Aangezien ik vooral lessen zoals Yoga, Pilates, BBB en Bodyshape volg, vind ik het fijn om een strakke sportlegging te dragen. Bij de H&M heb je voor zo’n €20 al mooie sportleggings.7 8

1. Nike
2. Nike
Last but not least, de schoenen! Vanzelfsprekend lijkt me, toch? Op blote voeten sporten lijkt me helemaal niks en je mag niet met buitenschoenen binnen lopen.

Sporten jullie graag? En dragen jullie dan een speciale sportoutfit?

21 thoughts on “Shopping for Sportoutfits!

  1. In de zomer ging ik nog wel eens hardlopen maar ik heb echt een slechte discipline dus toen het lelijk weer werd ben ik weer gestopt haha. Maar ik vond het wel erg prettig om te sporten met sport bh. ik kan echt niet zonder, dat gaat gewoon pijn doen. En natuurlijk goeie sport schoenen. Ik ga het hardlopen denk ik wel weer oppakken als het zonnetje gaat schijnen hihi! (:

    • Mijn discipline is ook echt ver te zoeken :’) Misschien is samen met iemand sporten iets voor jou? Dat helpt mij echt enorm!

  2. Ik ben net weer begonnen met sporten, dus doe het nog even met mijn oude kloffie, totdat ik zeker weet of ik het volhou of niet haha! Ik wil graag de Nike schoenen hebben!

  3. Ik vind die sportschoenen super mooi, vooral omdat mijn schoenen afschuwelijk lelijk zijn. Ik heb ook net een nieuwe sportbeha en shirtjes ingeslagen. :) Heb nog een maandje om hard te sporten, het zal in ieder geval weer lekker druk zijn in de sportschool.

  4. Voor de zomervakantie ging ik om de dag hardlopen,
    moet daar echt weer eens mee beginnen.
    Het lijkt mij ook leuker om lessen te volgen op een sportschool,
    wat jij ook doet. Maar als je die lessen in de avond wilt nemen
    betaal je per maand gelijk een stuk meer.

    • No, echt?! Wat vreemd.. Bij mij betaal je gewoon eenmalig voor een sportkaart (jaar geldig) en kun je dan onbeperkt gaan sporten, of je nou ’s ochtends of ’s avonds gaat!

  5. ik sport heel graag, maar vind het altijd zo stom om alleen in de buurt te gaan hardlopen (straks kom ik iemand bekends tegen) maar daar moet ik me een keer over heen zetten haha. Ik draag niet een speciale outfit, gewoon een joggingbroek, sneakers, een shirt en soms een vest. Ik zit er wel aan te denken om een speciale outfit te kopen, want dat lijkt me veel fijner sporten!

    • Ach joh, hardlopen is niks om je voor te schamen! Leuk juist om mensen tegen te komen, kunnen ze zien dat je lekker gezond bezig bent ;) haha.

  6. Toevallig heb ik vandaag ook nieuwe sportkleren gekocht! Die leggings van H&m zijn inderdaad super fijn om mee te sporten. Die eerste sport bh heb ik gepast, maar ik heb hem laten hangen omdat ik toch niet helemaal overtuigd was.

  7. Ziet er leuk uit! Ik sport graag maar maak/heb nu niet de tijd om naast dansen ook nog te fitnessen ofzo… ook al krijg ik nu wel weer zin! Die tops van de h&m zijn leuk maar de maten erin vind ik zo onhandig :(

Reageer

