WIN: China Glaze Midnight Mission

1

Een paar weken geleden bestelde ik via Ebay twee China Glaze lakjes. Speciaal voor jullie bestelde ik beide lakjes dubbel! Helaas ging tijdens de reis van Amerika naar mijn huis één van de lakjes kapot en moest ik wachten tot de nieuwe op mijn deurmat zou vallen. Gelukkig kwam hij gisteren binnen en geef ik na China Glaze Some Like it Haute, nu China Glaze Midnight Mission weg!

1 2

4

Ik heb zelf dit lakje dus al wel een aantal weken in huis en ‘m al erg vaak gebruikt. Hij lakt echt super aangezien het een dun kwastje heeft. Het is dus makkelijk om het netjes aan te brengen. Na twee laagjes dekt het lakje perfect. Het is een donkerblauwe kleur met lichtblauwe shimmers en zilveren miniglitters. Nog een grote plus: hij blijft heel lang op mijn nagels zonder te chippen!

Wat moet je doen om kans te maken op dit nagellakje?

1. Laat een reactie achter op dit artikel met daarin je naam en voer een geldig e-mailadres in zodat ik je kan bereiken als je gewonnen hebt.
2. Volg Lifestyle Snapshot op Bloglovin en like dit bericht.

Wat je nog kunt doen om extra kans te maken:

1. Volg Lifestyle Snapshot via Twitter en tweet de volgende zin: Follow & RT @LauraSulman en maak kans op China Glaze Midnight Mission via https://lifestylesnapshot.wordpress.com !

De winactie loopt tot zondag 13 januari. De winnaar krijgt van mij persoonlijk een mail.

33 thoughts on “WIN: China Glaze Midnight Mission

  1. wauw, wat een prachtige lak. Ik doe zeker mee
    Ik volg je op bloglovin’ en heb je artikel geliked.
    Ik heb geen twitter dus kan je niet RT.
    xxx

  2. Wt leuk! Ik doe mee, ik volg je al een tijdje via bloglovin’ en heb het bericht geliked :)

  3. Een prachtige lak zeg! Ik doe zeker mee! Ik ken je blog nog niet zo lang, maar je doet het erg leuk! Ik blijf zeker hangen :) Ik volg je op bloglovin en twitter en heb geliked en getweet! @SilverRetriever

  4. Wauw wat een mooi lakje zeg!

    Ik volgde je al op twitter en bloglovin! En ik ga vnv als ik op de pc zit ook dit bericht liken, ik krijg dat niet voor elkaar op me gsm.
    Ik heb m getweet ik ben @estherleijtenn

    Ik ben dat meisje die je 100e volger was haha :)

  5. Ik doe weer mee! Wat een mooi lakje! Ik volgde je al op bloglovin en heb geliked! Ik heb geen Twitter dus dat is niet mogelijk.
    Ik heb eerlijk gezegd nog niets van China Glaze :o Daar moet sowieso maar even verandering in komen! ;) Zal mijn portomonnee alleen niet zo blij van worden! Haha
    Liefs Rozemarijn

  6. Wow ik vind het echt een super super super mooi lakje, donkerblauw met glitters is sowieso mijn all-time-favourite in nagellak kleuren en deze is wel een van de mooiste die ik tot nu toe heb gezien. En daarbij heb ik nog nooit iets van china glaze geprobeerd :) I’m in!

  7. gelukkig dat er nu een hele aan is gekomen! wat een prachtig lakje, echt een gave kleur! Ik zou deze heel graag winnen:) Ik volgde je al op bloglovin!

  8. Heel erg mooi lakje! Persoonlijk ben ik erg benieuwd naar de kwaliteit van China Glaze lakjes, ik heb er namelijk nog geen!:) Vooral een mooie kleur met de shimmertjes; erg chic maar toch sexy! Ik volg je op bloglovin! XXX

Reageer

