Favorites of December

Zoals ik vorige maand al liet weten komt er voortaan aan het eind van iedere maand en artikel met daarin mijn favorieten ‘dingen’. Dus niet alleen producten, maar ook kleding, kapsels, make-up, eten, enzovoorts. Ook in december had ik een aantal favoriete dingentjes, kijk maar mee!

curls

Favorite hair
Mijn haar valt van nature stijl naar beneden. Geen slag te bekennen. Daarnaast heb ik ook nog eens erg veel haar. Niet echt dik haar, maar gewoon veel. Het duurt dus echt onwijs lang om alles te krullen. Met mijn stijltang (beetje dom dat ik met mijn haar een stijltang heb in plaats van een krultang…) ben ik ongeveer 45 minuten geweest. Het resultaat mocht er wezen hoor, de volle twee uur lang dat de krul in mijn haar zat, zat het perfect!

5

Favorite make-up
Goud is toch wel de kleur die ik het liefst gebruikt in feestelijke looks. Warme kleuren staan mijn beter en ik vind het ook gewoon mooier dan zilver. Tijdens de feestdagen heb ik alleen gouden kleuren op mijn ogen gehad and I loved it!

2

Favorite nails
Glitterrrrrrs! Some Like it Haute van China Glaze was deze maand sowieso mijn favoriete lakje. Het geeft door de donkere kleur en de mix tussen kleine en grote glitters echt een soort galaxyeffect. Pretty!

jewelry

Favorite jewelry
Dit setje ringen draag ik echt non-stop de afgelopen dagen. Ik besloot voor mijzelf ook een kerstcadeau te kopen en vond deze ringen echt heel schattig. Het hartje is goud en de andere ring is zilver. Eerst vond ik de combinatie van gouden en zilveren sieraden niet echt geslaagd, maar na deze ringen gekocht te hebben vind ik het juist heel leuk!

present

Favorite present
Yay, ik heb het Naked 2 palette gekregen van de Kerstman! Ik had het op mijn wishlist staan, omdat ik het zelf veel te duur vind om te kopen. Dit palette staat al heel lang op mijn wishlist aangezien eigenlijk iedereen die ik ken (en voor mij cadeaus koopt) het te duur vond. Maar ik ben in 2012 heel lief geweest denk ik, want ik vond dit prachtige cadeau onder de boom! En ik gebruik het elke dag!

Wat waren in december jullie favorieten dingen?!

28 thoughts on “Favorites of December

  1. Oeh wat een leuke dingen allemaal! Ik ben erg benieuwd naar dat lakje (: en je ringen zijn super cute. Ik vind dat palette van Urban Decay echt super, ik wil ook nog graag zo’n palette maar vind hem ook erg duur.. Leuk artikel (:

  2. Wauw jouw haar, ik ben er jaloers op. En die ring en Nakes 2, aaaah ik word gewoon jaloers van je blogje hihi. Mooie kleur oogschaduw trouwens!

  3. Die ooglook is prachtig! En de foto die je ervan maakte ook :D Kan mening (professioneel) beautyblogger nog wat van leren :P

    En je haar met krullen is echt tof! :D Leuke favorieten!

  4. Haha, ik heb ook een stijltang met steil haar, dus dat is inderdaad ook raar. Krul staat je zo mooi! Wauw, het setje ringen vind ik ook zo mooi :D

  5. Wat een leuk stukje. Ik was laatst bij de Sephora al flink aan het twijfelen. Toen maar niet meegenomen, maar na mijn project 10 pan ga ik toch maar de knoop doorhakken: wordt het Naked 1, 2 of basics… Ben stiekem ook een beetje verliefd op je ringen. Ik ga denk ik binnenkort ook maar eens voor goud op mijn ogen!

  6. Wauw je haar is prachtig en helemaal op de eerste foto! Daarbij ben ik helemaal fan van het Urban Decay Palette. Ik heb alleen nr. 1

Reageer

