Tag: First Thing..

firstDeze tag zag ik op de blog van mijn klasgenootje Nieke en ik vond ‘m eigenlijk wel leuk! Het is een Engelse tag en ik heb de vragen dan ook Engels gelaten. Dat ziet er leuker uit aangezien de tag ook ‘First thing’ heet.

First thing you do when you wake up in the morning:
Nog een keer omdraaien. Ik heb een hekel aan opstaan. Zelfs als ik niet eens meer moe ben blijf ik liever nog even in mijn warme bedje liggen. Als ik dan toch uit bed stap doe ik eerst mijn lenzen in.

First things you do when you get to the gym:
Met de vriendin waarmee ik altijd ga sporten lekker lang bijkletsen in de kleedkamers. Daarna vullen we onze flesjes en voegen we ons bij de groeples.

First thing you do when you get home from work:
Ik werk niet meer, hihi. Maar wanneer ik thuis kom van school pak ik meestal eerst wat te eten en ga ik meteen achter mijn computer zitten om te bloggen. Ik zou misschien huiswerk moeten maken.. maar dat is wat saaier.

First car: 
Ja hallo, ik heb mijn rijbewijs nog niet eens.

First accident/traffic violation:
Ik heb zelf nog nooit iets fout gedaan. Nee echt niet hoor! Ik ben wel ooit tegen de voorkant van een bus gefietst. Gelukkig remde hij meteen, maar hij zat fout! Hij gaf niet aan dat hij bij het bushokje wegreed en ik moest over de weg om hem te passeren en opeens ging hij rijden. Oké, ik reed aan de verkeerde kant van de weg.. dus misschien zat ik een klein beetje fout.

First thing you wanted to be when you grew up:
Uhm, eerst prinses, daarna dierenarts en vanaf dat ik een jaar of 11 was wilde ik een eigen tijdschrift beginnen in hartje New York en elke ochtend met koffie in mijn hand naar mijn kantoor lopen. Dit had ik een keer in een film gezien en vond het helemaal geweldig. En ik wil dat laatste nog steeds!

First choice beverage:
Dit vind ik heel moeilijk. De ene keer wil ik graag thee en de andere keer weer graag koffie.. Of water.. Ik ga wel voor water, dat is namelijk altijd goed

First choice dessert:
Chocolademousse of cheesecake. Ligt eraan wat ze hebben.

First song that comes to mind:
Air Supply – Sleigh Ride. Ik luister naar de radio en dit nummer staat nu op… mehh

First major purchase:
Mijn Canon EOS 600D. Man, wat was dat ding duur!

First job:
Kassameisje bij de Em-té. Wow, nooit meer ga ik bij een supermarkt werken. Wat een geestdodend werk is dat. Heel de dag dat gepiep, zeurende klanten (‘die appel was nu 2 cent goedkoper, heb je dat er wel afgehaald?!’) en mijn nagels bleven de heletijd overal achter haken. Hel!

First time you flew on a plane:
Dat weet ik eerlijk gezegd niet meer. Ik ga eigenlijk bijna altijd met het vliegtuig… Nee, dat zou ik aan mijn ouders moeten vragen.

Voel je vrij op deze tag over te nemen. Laat wel even weten als je dat hebt gedaan, dan lees ik ‘m bij jou ook!

17 thoughts on “Tag: First Thing..

  1. Ah dit is een toffe tag! Die wil ik wel overnemen. Ik ga net zoals jij altijd met het vliegtuig. Hoor van sommigen dat ze nog nooit met het vliegtuig zijn geweest en dat kan ik mij niet voorstellen.

  2. Haha! Ik zie het voor me, koffie halen, tijdschrift runnen. Ja, dat zou mijn droom kunnen zijn. En zo heerlijk realistisch ook, in hartje NY. :-) Hartje AMS ook ok?

Reageer

