Five Things 2012 brought me

201

HAPPY NEW YEAR! Bye bye 2012, hello 2013! 2012 Is nu verleden tijd. Al met al was 2012 best een aardig jaar. Niet echt dat ik dacht: ‘Woaah, beter dan dit wordt het niet!!’, want hopelijk wordt het dat nog wel. Maar toch heeft 2012 mij een aantal leuke dingen gebracht!

1. Ik kocht mijn eerste spiegelreflexcamera. Ik wilde al zo lang een goede camera en het begin van mijn minor Fotojournalistiek & Beeldredactie kocht ik er een. Een SLR was verplicht bij de minor, dus dat was best een goede reden om er een te kopen. Al kon ik natuurlijk niet wachten en kocht ik ‘m al voor de zomervakantie. Zo heb ik heel de vakantie goed kunnen oefenen!

2. Begon ik in oktober met “full-time” bloggen. Ik zet het even tussen aanhalingstekens, want het is niet zo dat ik ben gestopt met school. Ik bedoel alleen dat ik in oktober helemaal opnieuw begon met mijn blog en vanaf toen elke dag een artikel online zette. Ik schreef mijn eerste advertorials en verdiende dus geld met mijn blog! Verder kreeg ik in 2 maanden meer dan 100 volgers via Bloglovin erbij en meer dan 40 volgers via WordPress. Kom maar op 2013!

3. Liep/zwom/fietste ik voor het eerst in mijn leven een volkstriatlon. Ik zwom eerst 500 meter, fietste daarna 11 kilometer en liep vervolgens nog 3 kilometer hard op het strand. Ik was werkelijk ka-pot naderhand. Vooral tijdens het zwemmen dacht ik dat ik dood ging. Man oh man, tegen de golven in zwemmen, oude mannen tenen in je gezicht krijgen.. nee, het is geen pretje hoor. Maar ik heb het gedaan!

4. Werd ik voor het eerst in mijn leven geïnterviewd. Normaal sta ik voor mijn opleiding achter de camera en stel ik vragen aan anderen, maar niet deze keer! Het Eindhovens Dagblad merkte mijn blog op en vroeg of ze mij konden interviewen voor de website. Ergens in januari komt het filmpje online, dat zal ik tegen die tijd op de blog zetten!

5.  Sloot ik voor het eerst een echt abonnement af voor de sportschool. Eerst heb ik een tijd bij een kleine fitnes gesport, waar je eigenlijk alleen een beetje op de loopband kon of wat gewichten kon heffen, maar later schreef ik me in bij de sportschool van de TU/E. Ik doe elke week wel een aantal groepslessen en al merk ik geen verschil aan mijn lichaam, ik voel me toch best goed over mijzelf! Ja, ik ben trots dat ik überhaupt ga.

Was 2012 jullie jaar, of moet 2013 dat nog worden?!

20 thoughts on “Five Things 2012 brought me

  1. Wow, heel veel respect voor de triatlon! En met het feit dat je veel aan het bloggen bent geweest ben ik natuurlijk heel blij :D Klinkt als een goed jaar!
    2012 was mijn jaar, maar ook 2013 wordt weer mooi! Tenminste, daar ga ik vanuit :D

  2. Wauw, wat een leuke dingen allemaal. Ik snap dat je blij bent met je camera! Komt het filmpje ook op je blog? Ik ben wel benieuwd naar het interview namelijk ;) Liefs!

  3. Wauw, wat een geweldige dingen heb je afgelopen jaar gedaan! :) Keep up the good work! De beste wensen lady. :) En hell yea.. een nieuwe camera? ME LIKE!

  4. Wat leuk om te lezen! Ook gaaf dat het zo goed gaat met je blog, gefeliciteerd. Ik hoop dat 2013 voor jou net zo goed wordt als 2012. Liefs!

Reageer

