Monthly Phone Photos

December zit er al weer bijna op! Morgen begint niet alleen een nieuwe maand, maar een heel nieuw jaar. Ik vond het een beetje too much om allerlei foto’s bij elkaar te zoeken van 2012 dus hou ik het gewoon bij de maandelijkse telefoonfoto’s. En dat zijn er toch vrij veel! Kijk maar mee.

1

1 December was het bij mij thuis meteen feest: mijn mooie mama was jarig! Tafel mooi gedekt, kaartje geschreven en een lekker taartje op haar bord gelegd om het te vieren. Helaas was de slagroom niet zo mooi meer.

3

Om mama’s verjaardag te vieren gingen we ’s avond naar een concert van de band waar haar broer in speelt. Heerlijke avond naar covers geluisterd van de beste nummers en lekker gedanst. Mijn zus en ik probeerde een foto te maken waar op te zien was dat we ons heel mooi hadden gemaakt maar we stonden er steeds dom op… Dan maar zo.

2

Zondag 2 december was het eindelijk zo ver: de kerstkoekjes mochten gegeten worden! De eerste advent hebben we gevierd door lekker veel koekjes te eten en kerstliedjes te luisteren. Heel gezellig altijd!

6

Sinterklaasavond hebben we met het gezin lekker zitten gourmetten en (heel toepasselijk) De Sint gekeken.

5

December was ook de maand dat ik de 100 volgers via Bloglovin passeerde. Echt een fijn gevoel dat ik in twee maanden zoveel extra volgers heb! Nog een keer heel erg bedankt voor het volgen!

4

Ik zie Tim vanaf dit jaar alleen nog maar in het weekend. Hij studeert en woont sinds dit jaar in Delft en kan dus niet doordeweeks op en neer naar Eindhoven. Toen ik zondagavond wilde gaan slapen kwam ik dit briefje tegen op mijn kussen. Hij was trots dat ik de 100 volgers had bereikt, blijkbaar houdt hij mijn blog dus ook erg goed in de gaten!

11

De week daarna nam hij mij mee uit eten om het te vieren. Lekker onbeperkt sushi naar binnen zitten werken en daarna The Hobbit gezien. Wat een geweldige film!

8
Toen ik deze maand naar de kerstmarkt in Aken ben geweest kocht ik twee lakjes van Essie. De dag daarna kwam er een vriendin langs en we hebben meteen de lakjes uitgeprobeerd! Wat mooooooi hè?!

7

De vreetmaand wordt december ook wel genoemd. Door mij. En vast ook door anderen. Man, wat heb ik veel naar binnengewerkt. Het zou me niet verbazen als ik in één maand ongeveer 5 kilo ben aangekomen. Tijdens kerstinkopen met mijn moeder en vriend hebben we heerlijke appelflappen en warme chocolademelk gedronken. Ze deden er zelfs een miniwafel bij… Ze willen ons gewoon dik hebben.

10
De Oriflame workshop die ik had gewonnen! Lekker een avondje tutten met vriendinnetjes.
12
Deze maand werd ik geïnterviewd door het Eindhovens Dagblad. Helemaal in teken van mijn blog! Ik vond het zo gaaf dat ze mij hadden uitgekozen voor dit interview! Ik zal sowieso het filmpje op de blog zetten zodra het op de website van het ED te vinden is.

9
Lekker een avondje aan de drankjes met m’n beste vriendinnetje. Op een dinsdagavond. Gewoon omdat het kon.

13
Niet alleen ik heb een hekel aan opstaan, Kinkie heeft er ook een hekel aan als ik opsta. Toen ik mijn arm probeerde weg te trekken zette ze zelfs haar nagels in mijn arm. Zou een docent dat een goede reden vinden voor mijn afwezigheid? ‘Ja sorry ik kan niet komen, mijn kat wil niet alleen thuis blijven..’. Mehh, ben toch maar gegaan.

14
Kerstjurkjes passen! Ik ging echt met een berg jurkje het pashokje bij de Zara binnen. Het liefst had ik ze allemaal gekocht, maar dat vond mijn portemonnee geen goed idee. Dus dit jurkje won uiteindelijk.

15
Christmas Eve! Lekker verwend door Tim en zijn ouders.

16
Krullies in mijn haar voor Kerst. Ik heb heel veel haar wat echt niet normaal stijl is. Ik heb dus echt mega lang in de badkamer gestaan om dit resultaat te behalen. Ach, alles voor Kerst.

17
Tweede Kerstdag werd gevierd bij mijn vader thuis. Van te voren zijn Tim en ik nog even chocolademelk gaan drinken in de stad, yummehhh!

18Na jaaaaren lessen en 100 keer een rijexamen te doen heeft Tim deze maand ein-de-lijk zijn rijbewijs in zijn zak. Deze moesten we in Delft ophalen en we zijn daarna doorgereden naar Den Haag waar we een dagje gewinkeld hebben. De dag afgesloten met een heerlijke grote Chai Tea Latte!

Dat was mijn maandje. Oud en nieuw zit er niet bij, aangezien dat vandaag is. Maar de foto’s van oud en nieuw voeg ik wel bij de monthly phone photo’s van volgende maand!

Hoe was december voor jullie?

10 thoughts on “Monthly Phone Photos

  1. Haha die foto van jouw zus en jou! Oh de kerstkoekjes zien er zo lekker uit! Awwh wat lief van het briefje! Wat tof dat je werd gefilmd in teken van jouw blog :D

  2. Leuk overzicht!
    Wat schattig dat je vriend je ook stiekem blijkt te volgen, het jurkje van zara is erg leuk!
    Tjaa, december is een vreetmaand.. Je zult zien in januari zijn de sportscholen weer druk bezet voor mensen met voornemens om af te vallen haha!

  3. wat een leuke foto’s (:
    en wat staan krullen je super mooi !
    ook al duurde het zo lang :’)
    en alvast een gelukkig nieuwjaar !
    xoxo

Reageer

