Christmas Presents!

10

Kerst is nu voor mij officieel over. In plaats van Sky Radio staat Radio 2 aan en in plaats van bakjes met chocolade kransjes vul ik mijn bakjes weer met fruit. De cadeautjes die een tijdje onder de kerstboom lagen zijn ook allemaal uitgepakt. Dat betekent dat ik weer een hoop mooie spulletjes rijker ben. Ik ben best flink verwend deze kerst, kijk maar mee!

Ik heb drie keer Kerst gevierd dit jaar. Dit jaar hadden we zowel bij mijn vader als bij mijn moeder thuis afgesproken geen cadeaus te kopen, maar alleen lekker te eten. Prima, want ik had zelf ook weinig geld. Bij mijn vriend thuis hebben we op kerstavond wel cadeautjes uit mogen pakken en ik ben helemaal blij met wat ik gekregen heb! Trouwens, niet iedereen heeft zich aan de geen cadeaus kopen regel gehouden, mijn zus en haar vriend hadden voor mij een leuk nagellakje gekocht!

Tim en ik hadden afgesproken wat kleins te kopen, omdat we vorige maand samen naar Londen waren geweest, maar daar hebben we ons beide niet echt aan gehouden.. Van de ouders van Tim kreeg ik een chocoladepop met daaraan wat geld vastgemaakt zodat ik nog meer van mijn verlanglijstje kon kopen.

6 5 3 4 9

2 8 1 7

Wat ik allemaal heb gekregen:
– Moleskine notitieboekje
– Urban Decay Naked 2 palette
– Too Faced eyeshadow insurance
– Zoeva bamboo kwastenset
– Art Deco nagellak
– Zara Home pyjamabroek
– Oudejaarslot (vergeten een foto van te maken)
– Chanel Coco Mademoiselle eau de parfum. In Eindhoven zit een winkeltje waar je bijna alle bekende parfums kan kopen voor maar 16,95. De ingrediënten zijn dan voor 99% hetzelfde als de echte en kunnen daarom dus gewoon verkocht worden. Ze ruiken echt exact hetzelfde en blijven nog langer hangen dan de originele luchtjes! Verrrrry good.
– Een bord vol chocolade. Deze had ik helaas al op dus ik kon er geen foto meer van maken, hihi.

Wat hebben jullie allemaal gekregen?!

22 thoughts on “Christmas Presents!

  1. Wat een super kadootjes! Hahaha “Een bord vol chocolade. Deze had ik helaas al op dus ik kon er geen foto meer van maken” LOL

  2. Wat een superleuke cadeaus heb je gekregen! UD Naked 2 is echt ontzettend mooi, die gebruik ik al heel lang met ontzettend veel plezier! En TFSI ben ik sinds een week of twee ook aan het gebruiken en die bevalt tot nu toe ook erg goed!

  3. wow wat veel moois! ik heb dat naked2 palette ook, die is echt super! ga je veel plezier van krijgen:) ben benieuwd naar de kwasten, krijgen we daar nog een review van?

Reageer

