FOTD: Third day of Christmas!

2

Ik vierde drie keer Kerst dit jaar. Ik moest er dus drie keer tiptop uit zien. Ik dus gisteren mijn kledingkamertje ingelopen, gekeken of er nog wat op mijn of mijn zus haar kledingrek hing.. niet dus. Ik vond nog een goud met zwart truitje, maar dat was ook al het feestelijke wat er nog hing. Als het feestelijke niet in de outfit kan, dan maar in het haar en de make-up, right?!

5 3

Excuseer voor je haartjes die her en der rond mijn hoofd zweven, maar het waaide buiten best hard. Al die haartjes vlogen de hele tijd in het rond. Ik kon er niks aan doen… Binnen zat het erg netjes! Ik heb gekozen voor een ingevlochten vlechtje langs de zijkant van mijn hoofd. In mijn haar zat nog een lichte slag van de dag ervoor dus dat vond ik wel leuk samen.1 oog mann 2

Op mijn ogen draag ik eyeliner en een gouden oogschaduw. Die matcht goed bij mijn truitje hè? Ja, daar is over nagedacht. De gouden oogschaduw is trouwens de kleur ‘half baked’ uit mijn nieuwe Naked 2 palette!! Ik gooi gauw een artikel online met mijn kerstcadeautjes.

Hoe zagen jullie er deze kerst uit?

31 thoughts on “FOTD: Third day of Christmas!

Reageer

