OOTD: Second day of Christmas!

2

Mijn tweede kerstoutfit is wat comfortabeler dan de eerste. Een jurkje is heel leuk en aardig, maar je kan niet zeggen dat het erg comfy is. Ik heb dus gekozen voor een strakke skinny en een net blousje. Door mijn kapsel, make-up en sieraden wordt het wat feestelijker.

4 1 6 5 2 3

De grote gouden oorbellen en de gouden klok van het horloge passen goed bij het gouden kraagje en de gouden knoopjes van de blouse.

Blouse: Primark – Broek: H&M – Horloge: Guess – De rest weet ik niet meer, I’m sorry!

Dus, wat vinden jullie van Kerstoutfit 2?

22 thoughts on “OOTD: Second day of Christmas!

  1. WAUW ECHT WAUW! Je haar staat super mooi, je horloge en oorbellen zijn echt heel nice en ook vind ik je blouse helemaal geweldig!

Reageer

