OOTD: First day of Christmas!

3

Op de valreep heb ik nog een jurkje voor Kerst kunnen scoren! Een chic, zwart jurkje van de Zara. Ik heb geen foto van mijn voeten erbij. Ik kon gewoon geen goede schoenen vinden in de stad! Maar ach, ik loop binnen toch op sokken of sloffen dus het maakte niet veel uit.

4 6

3

Het was trouwens ijskoud buiten in dat jurkje.. Jullie zien misschien wel dat al mijn haartje overeind staan? Ach, alles voor de foto.

1 5 2

Omdat het een vrij simpel jurkje is heb draag ik er opvallende oorbellen en een armbandje met diamantjes bij. Op mijn nagels draag ik Essie – Beyond Cozy. Vrij simpele outfit, maar toch zeker kerstproof!

Wat droegen jullie met Kerst?

35 thoughts on “OOTD: First day of Christmas!

  1. Wauw wat een prachtige outfit!
    Je jurkje vind ik erg mooi, niet teveel details en opvallende dingen (:

  2. Heel mooi! Prachtige oorbellen en dat jurkje had ik ook moeten hebben zie, voor Kerst. Ik ben ook nog panisch op zoek naar een outfit voor Oudejaar :-D Misschien toch eens kijken of dit jurkje nog bij de Zara hangt!

    <3

  3. Super leuk jurkje, staat je erg mooi :) En wat tof dat je zoveel gaatjes in je oor hebt, ik had er ooit drie op een rij maar heb de derde toch maar dicht laten groeien want bij mij vond ik het niet zo leuk staan. Maar bij jou staat het erg mooi!

  4. Heel mooi kleedje! Ik had het ook gezien in de Zara (en gepast) maar heb uiteindelijk voor een ander kleedje gekozen, ook uit de Zara. Een kaki, met glitters op de schouders.

  5. Supermoooi!! Ik vind die nagellak zooo geweldig. Ik heb m gekocht toeb na jou artikel eb WAUW hij is zo bijzonder. Wel eeb ramp om eraf te halen.

Reageer

