Oriflame Giordani Gold; Warm Coral

5

Ik vertelde jullie laatst al dat ik een gratis gezichtsbehandeling had gewonnen van Oriflame. We kregen toen allemaal ook een boekje met producten en ik heb een erg mooie lipstick uitgekozen! Ik ben eerlijk gezegd vooral voor deze Oriflame Giordani Gold lipstick gegaan omdat ik de flacon zo prachtig vind.

9

De verpakking heel simpel en chic. Ik vind goud altijd een hele mooie kleur voor een verpakking!

8

De kleur die ik heb gekocht heet Warm Coral. Dit soort kleurtjes staan het mooist bij mij lichte huid en blonde haren. Bij donkere kleuren wordt mijn gezicht heel bleek en bij te rozige kleurtjes wordt ik heel ‘poppig’.

7

De ingrediënten zijn heel prominent aanwezig op de verpakking. Als ik heel eerlijk ben kijk ik echt nooit naar de ingrediënten in make-up. Ik heb er toch maar een fotootje van gemaakt voor jullie!

6

Ohhh, en daar issie… De prachtige flacon. Het is trouwens ook nog eens heel praktisch, niet alleen heel mooi! Doordat er een motiefje op de onderkant zit, glijdt de lipstick niet snel uit je vingers. Misschien denken jullie: ‘huh, dat gebeurt toch sowieso nooit..?’, nou bij mij wel. Er zitten al genoeg lipstick strepen op mijn tassen, broeken en ga zo maar door. Ik ben best onhandig.

En dan nu de swatches op mij hand en op mijn lippen:

4 1 2

Ik vind het echt een prachtig kleurtje. De lipstick smeert ook heel erg fijn. Hij is heel creamy en voelt erg fijn op mijn lippen. Helaas blijft hij niet super lang zitten, dat is jammer. Ik hou er niet zo van om mijn lipstick vaak bij te moeten werken.

Hij kost €11,95 en je koopt ‘m bijvoorbeeld hier.

Wat vinden jullie van deze lipstick?

16 thoughts on “Oriflame Giordani Gold; Warm Coral

  1. Mooie verpakking én een mooi kleurtje! Tip om hem langer te laten zitten: afhappen op een tissue, klein laagje transparante poeder op je lippen, en ‘deppend’ de lipstick weer aanbrengen. Blijft ‘ie wat langer zitten!

Reageer

