Plans for the Holidays!

kerstvakantie

Finally, kerstvakantie! Na weken zwoegen op school, elke dag veel te vroeg opstaan en bakken vol huiswerk maken is het ein-de-lijk twee weken vakantie. Oké, ik ben niet helemaal eerlijk.. Eigenlijk heb ik bijna geen lessen gehad, amper huiswerk hoeven maken en hoefde ik de dagen dat ik naar school moest pas rond 12 uur aanwezig te zijn. Maar nou en!? Het is VAKANTIE!

Ik heb echt zoveel plannen! Allereerst wil ik vaak met vriendinnen afspreken. Ik ben de enige die boven de rivieren studeert dus mijn vakantie en die van mijn vriendinnen lopen nooit gelijk. Maar tijdens de kersvakantie dus wel! Lekker veel chocomelk met slagroom drinken in de stad dus.

Verder vier ik 23, 24, 25 en 26 december Kerst. Zondag ga ik lekker gourmetten bij mijn moeder thuis, Kerstavond ga ik cadeautjes uitpakken bij mijn vriend thuis, Eerste Kerstdag ben ik ook bij mij vriend en Tweede Kerstdag gaan we dineren bij mijn vader. Zin in! Lekker vier dagen alleen maar eten, eten, eten en cadeautjes krijgen, wat wil een mens nog meer?

Oh, en dan nog iets… 23 december (morgen dus) zijn mijn vriend en ik 4,5 jaar samen. Woaah, dubbel feest dus! We doen hier niks speciaals voor verder. Nouja, niks speciaals.. Lekker gourmetten met het hele gezin is ook speciaal!

Verder ben ik van plan om lekker veel aan mijn blog te werken. Eindelijk tijd om weer even wat meer uitgebreide artikelen te schrijven. Er komen waarschijnlijk weer een aantal outfitposts en ‘how to’ artikelen voor mooie feestkapsels aan. Oh en uitslapen staat ook hoog op mijn ‘to do list’…

Wat gaan jullie allemaal doen tijdens jullie (waarschijnlijk) welverdiende kerstvakantie?!

10 thoughts on “Plans for the Holidays!

  1. Oh leuk !
    Ik ga vooral veel shoppen , afspreken met vriendinnen , en helaas ook wat voor school werken ! maarja dat hoort erbij :) fijne feestdagen gewenst ! xoxo Axelle

  2. Klinkt allemaal heel gezellig, wij gaan kerst ook lekker vieren met familie. En natuurlijk gefeliciteerd alvast met jullie 4,5 jaar samen zijn (:!

  3. Haha dit is echt een leuk artikel om te lezen, volgens mij heb je hem ook vol enthousiasme geschreven.
    Wel leuk dat je nu gelijk vakantie hebt met je vriendinnen :-)
    Veel plezier met kerst en waaaoh gefeliciteerd met jullie 4,5 jaar samen. Sinds hoe jong waren jullie dan wel niet samen?
    Het was mijn droom om van jongs af aan voor altijd met iemand te blijven maar helaas heeft mijn ex dat idee in het water gegooid haha
    Veel plezier deze vakancee
    xxx

  4. Ik ga deze vakantie weer even mijn kledingkast vullen met geshopte dingen uit A’dam.
    Misschien moet ik mijn kast eerst even opruimen, want eigenlijk past er niet zoveel meer bij, hihih.

  5. Haha, duidelijk wat er die week is. Argh dat met vakanties heb ik ook! Ik ben juist een van de weinige onder de rivieren en de rest van mijn blogvriendinnen zitten er boven, zo niet chill. Congrats met het 4.5 jaar samen zijn, dat is lang! Veel plezier vanavond ^^

Reageer

