FOTD; Second Day of Christmas

IMG_5863

Deze post is speciaal voor de meiden die nog twijfelen over hun make-up voor de feestdagen. Ik las tussen de reacties van de eerste kerstlook die ik maakte, dat een aantal voor jullie voor wat koelere kleuren gaan. Vandaar dat ik ook een look heb gemaakt voor jullie met wat blauwe, grijze en zilveren tinten. Kijk maar mee!

Na het aanbrengen van wat oogschaduwbasis begin ik met de blauwe kleur uit het Sleek Oh So Special palette. Dit is een donkere blauwe kleur met een lichte shimmer. Ik blend deze kleur in mijn crease. Ik maak de look lekker donker, dat kan namelijk gewoon met Kerst vind ik!

3

Daarna maak ik een oogschaduwkwastje nat en breng ik de zilveren kleur uit mijn mini Dior 5 Couleurs palette in #734 Grège aan. Dit kan gewoon met elke zilveren oogschaduw natuurlijk. Doordat ik de kwast eerst nat maak, is de kleur een stuk heftiger. Dan pak ik opnieuw mijn blendingkwast en blend de zilveren kleur en de blauwe kleur een beetje beter. Ook breng ik de donkerblauwe oogschaduw aan onder mijn onderste wimperrand en de zilveren kleur aan de binnenkant van mijn oog.

6

2

Om de look af te maken gebruik ik een zwarte eyeliner van Rimmel op mijn bovenste wimperrand. Ook breng ik een zwart oogpotlood van Sephora aan op mijn bovenste waterlijn. Dik maakt de look wat donkerder.

4

1 5

Tot slot gebruik ik de Aqua Lash mascara van Maxfactor en een lipstick van The Body Shop (nummer 14). Op mijn wangen heb ik de blush Dainty van MAC.

Gebruiken jullie liever warme kleuren of koele kleuren met Kerst?

32 thoughts on “FOTD; Second Day of Christmas

    • Thanks! :) Uhmm, bij deze look heb ik geen wimperkruller gebruikt volgens mij… Gek, want normaal gebruik ik die eigenlijk altijd haha :’)

  1. Wauw wat een mooie look! Zilver staat mij helaas niet zo heel goed en normaal ben ik er ook niet zo’n grote fan van, mar als ik dit zie vind ik het wel heel jammer!

  2. Mooi! Dit zijn kleuren waar ik gek op ben, ook in dagelijks gebruik. Soms maak ik wel een warme look, maar zilverkleuren blijven mijn favoriet.

  3. Heel erg mooi! Ik ben eigenlijk ook een beetje jaloers op je zilveren Dior oogschaduw haha. En ik was benieuwd: je wenkbrauwen zijn echt mooi geshaped. Doe je dat zelf, of laat je dat doen? Fijne feestdagen alvast!

Reageer

