Creative Christmas Decorations

kerst

Wij hebben thuis gewoon een kerstboom staan en we hebben her en der wat kerstballen liggen. Niks speciaals eigenlijk. Sommige mensen pakken een stuk meer uit en bedenken de meest creatieve decoraties. Ik heb een aantal foto’s bij elkaar gezocht waar je ziet wat ik bedoel! kerst 1

kerst 2

Dit is nog eens een originele kerstboom! Zeker leuk als je weinig ruimte hebt, maar toch graag een kerstboompje wilt.

kerst 3 kerst 4

Deze ‘kerstboom’ is echt zo gaaf! Gewoon wat stukjes hout aan de muur getimmerd.. Origineel!

kerst 5

Deze wat treurige ‘kerstboom’ doet me aan Belle en het Beest denken. Je weet wel, die roos die ook in zo’n ding staat? Ik vind het in ieder geval heel gaaf! Oh, en het doet me ook een beetje aan een snowglobe denken.

kerst 6 kerst 7 kerst 8

Deze kaars moet je vanaf 1 december elke dag even laten branden tot je bij de 24ste bent: Kerstavond! Hoe leuk is dat?!

kerst 9 kerst 10

Bron foto’s

Houden jullie ook zo van die aparte decoraties, of hebben jullie liever gewoon een traditionele kerstboom?

12 thoughts on “Creative Christmas Decorations

  1. Wat super leuk! Ik vind de houten kerstboom echt geweldig. Ik vind een mix met de traditionele kerstboom en deze dingen, een super goed idee.

Reageer

