Five Reasons Why I Love December

ehvOké, ik geef het toe.. december is koud, nat en donker. Maar er zitten echt niet alleen nadelen aan deze maand hoor. Denk maar eens aan al de kerstcadeautjes die je mag openen en al de warme chocomelk die je drinken mag! En dat is nog niet alles waarom ik van december houd..

1. Sky Radio draait op dit moment bijna non-stop kerstnummers. Ik heb Wham!, Mariah Carey, John Lennon, Queen, Chris Rea en vele anderen al vaak voorbij horen komen en ik blijf het leuk vinden!

2. Misschien is het niet het juiste weer om tijd door te brengen op het terras, het is toch heel gezellig om in de stad wat te gaan drinken! De stad is helemaal op en top versierd en in de kroegjes hangt een gezellige sfeer door al de kaarsjes en versiering.

3. De kerstboom! Hij staat nu ongeveer een week in de woonkamer en ik vind ‘m zo mooi. Altijd wanneer de kerstboom ergens begin januari weer wegmoet voelt de kamer zo leeg… nouja, nog even een paar weken genieten dus!

4. Alles mag glitteren in december. Glitters op de ogen, op de nagels, in de kerstboom and so on. Het liefst zou ik nog een jurkje vol glitters kopen voor de feestdagen, maar helaas is het geld alweer op.

5. De ijsbanen zijn weer open! Ik ben echt een kluns wat betreft schaatsen.. Ik val echt om de seconde. Als ze aanwezig zijn, pak ik al-tijd zo’n gek rekje (zo een die op een rollator lijkt maar dan voor op het ijs). Oh, in Eindhoven staat trouwens echt de mooiste ijsbaan van het hele land! Sowieso even een kijkje nemen allemaal. De foto aan het begin van dit artikel is trouwens die ijsbaan!

Houden jullie na al de sneeuw, kou en regen toch ook nog een beetje van december?

16 thoughts on “Five Reasons Why I Love December

  1. Ik vind het ook echt zo gezellig in december, kerstmuziek en overal lichtjes. Het is natuurlijk wel erg koud, maar dat heeft ook wel wat! Lekker knus gezellig samen zijn!

  2. Ik hou ook van december, het enige nadeel vind ik echt de kou. Ik haat kou! Ben een echte koukleum. Maar de gezelligheid, hapjes drankjes en lichtjes vind ik geweldig (:

Reageer

