Have a Glittery Christmas!

2

Ik ben tijdens de feestdagen niet alleen gek op glitter nagellak, ook op glitter kerstversiering in onze kerstboom! Elk jaar mag ik onze boom weer versieren en dit jaar heb ik gekozen om er veel glitter ballen en andere glitter spullen in te hangen. Het liefst had ik in plaats van rode en gouden ballen, gebroken witte ballen en bronze/bruine ballen gehad. Maar aangezien we vorige jaar veel nieuwe gouden kerstversiering hebben gekocht zou het een beetje zonde zijn om alles weer opnieuw te kopen. Kijk maar mee naar onze boom!

8 6 4 1 7 3 5

 

Hoe ziet jullie kerstboom er dit jaar uit?

22 thoughts on “Have a Glittery Christmas!

  1. Mooi zeg!
    Onze boom bestaat dit jaar uit bruin tinten. Al zit er ook 1 zilveren bij, namelijk mijn eerste kerstfeest bal! Traditioneel moet die er altijd in hihi.

  2. Als ik mijn boom zou zetten was t wit met turqoise ook mijn boom is wit.. ik hb er dit jaar voor gekozen mijn boom niet te zetten maar t wel gezellig te maken met andere kerstige dingen

    <3

  3. Mooie kerstversiering! Onze boom ziet er altijd het zelfde uit eigenlijk, gewoon heel veel verschillende kerstballen er in, en gekleurde lampjes.

  4. Wat een super leuke kerstboom! :D Ik heb maar een kleintje in mijn kamer. Maar bij mijn ouders staat een mooie rod/zilveren kerstboom.

    • Haha, wij hebben ook elk jaar dezelfde! We kopen er zelden wat bij, maar vorig jaar hadden we veel glitter spullen gekocht! :)

  5. Ah! Echt een heel leuk origineel artikel, onze boom is niet speciaal haha. <een uur geleden opgezet. Maar de kerstboom van jou ziet er echt heel mooi uit! Niet alleen maar standaard. :)

    Liefs, Romy

  6. Ik ben zo dol op kerst! Jullie kerstboom is ook echt pretty, ik ben gek op alles wat glittert en shimmert dus kerst is voor mij de ideale periode, hihi!

Reageer

