Review; Essie Winter Collectie 2012

10

Essie is een van mijn favorieten nagellakmerken. De lakjes lakken fijn, drogen snel, blijven lang zitten en er zijn bovendien prachtige kleuren beschikbaar. Toen ik afgelopen zaterdag bij de DM in Duitsland aan het rondsnuffelen was zag ik ineens de Essie Winter Collectie van 2012 staan. En serieus, dit komt echt NOOIT voor: de lakjes uit de collectie die ik het mooist vind zaten met z’n drieën in één verpakking! Kopen kopen kopen!

9

Het werd allemaal nog wat mooier, want ik kocht deze drie (mini) lakjes voor maar €14,95. Het zijn niet de full-size flesjes, maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel  uit, ik bedoel, hoe vaak maak je een nagellakje op?! Ik zeg het er vast even bij, voordat je denkt: ‘Gatver, zij heeft vieze nagels?’, ik heb een week lang donkergroene nagellak gedragen… En dat krijg ik er nooit goed af!

7 8

De eerste die ik swatch is Beyon Cozy. Een prachige zilveren glitternagellak. De lak dekt na twee laagjes. Ik moet wel een beetje wennen aan de structuur van deze lak. Wanneer het op de nagel zit voelt het heel… uhm, glitterig? Ik heb nog niet veel echte glitter lakjes in mijn stash, maar de structuur went vast snel.

1 6

De tweede uit lak die ik swatch is Snap Happy. Ik vind dit echt een prachtige rood/oranje kleurtje. Rood is toch wel mijn all-time favorite nagellak kleurtje. Het past (bijna) overal bij en is staat chic. Omdat ik erg witte randjes heb moest ik drie laagjes gebruiken tot hij echt goed dekte.

5 3 2

Last but not least: Leading Lady.  Woaaah, ik zag ‘m al bij anderen en vond hem toen al mooi, maar nu ik ‘m op mijn nagels zie ben ik nog verliefder geworden. Wat een geweldig lakje is dit! Het is een donkerrood lakje met rode glitters/shimmers erin verwerkt.

De lakjes zijn niet alleen ontzettend mooi, ze blijven ook nog een erg lang op mijn nagels zitten!

Welk kleurtje uit deze collectie is jullie favoriet?

29 thoughts on “Review; Essie Winter Collectie 2012

  1. Wat een koopje! Ik zou hem zeker weten ook niet kunnen laten liggen. De ‘beyond cozy’ en de ‘leading lady’ heb ik ook, ben er nog steeds happy mee. Over de beyond cozy moet je een topcoat doen, voelt het niet zo ‘glitterig’, haha. Liefs

  2. Aah super mooie lakjes (:! Ik heb ze ook op mijn wishlist staan! En ze zijn helemaal niet duur!

  3. Aaah, ik zag deze lakjes ook bij Vera.
    En ik vond leading lady en beyond cozy echt mooi!
    Weet je of ze deze ook in Nederland verkopen, in
    zo’n pakketje?

  4. Wauw Lau! Ik vind die zilveren echt heel mooi! Mag ik hem een keer van je lenen? We moeten sowieso maar een keer een nagellak week houden ofzo haha.

  5. Wat toevallig! Ik was dit weekend in Aken en heb dit setje in de DM daar ook vast gehad.. Helaas niet meegenomen omdat ik twijfelde over het rood/oranje kleurtje. Misschien toch nog terug (;

    • Dit pakketje weet ik niet, maar het merk Essie is in ieder geval bij de Etos te koop! En misschien ook bij de webshops Enchantra of Boozyshop? Daar kun je vast de full-size kopen van Leading Lady :)

  6. De DM is echt een top winkel, ik ben er ook meerdere keren geweest en kom altijd terug met leuke spulletjes. Wn wat super grappig dat precies jou 3 favorieten van die collectie in dat (goedkope!) pakketje zaten! ik vind ‘Leading Lady’ echt prachtig! x

Reageer

