My Personal Bucketlist

Moskou

Een bucketlist. Daar schreef Cynthia (misslipgloss) een aantal dagen geleden een artikel over. Als ik heel eerlijk ben wist ik niet eens wat een ‘bucketlist’ was. Blijkbaar is het een lijst met dingen die je gedaan of gezien wil hebben in je leven. Ik had dus nog niet zo’n lijst en het leek me leuk om er eens over na te denken.

Ik begin met de landen/gebieden die ik nog wil bezoeken. Ik hoop serieus dat ik al deze landen nog een keer ga bezoeken. Dit is nog lang niet alles hoor, maar dit zijn een aantal landen waar ik het liefst een keer heen wil.

– Australië

– Canada

– Nieuw-Zeeland

– De Verenigde Staten. Ik ben al eens in Miami en New York geweest, maar ik wil ALLES van Amerika zien. En dan bedoel ik ook ALLES. Dus niet alleen de grote steden en bekende plekken, maar ook de kleine typisch Amerikaanse stadjes.

– Rusland

– Scandinavië

– Zuid-Afrika

Zoals je ziet staan er geen Aziatische landen bij. Deze trekken mij net wat minder, misschien komt dat nog als ik wat ouder ben.

En de rest van mijn bucketlijst…

– Mijn rijbewijs halen. Ik moet zelf betalen voor mijn rijbewijs, dus het zal nog een tijd duren voor ik eindelijk dat roze pasje heb. En als ik ‘m dan eindelijk heb verandert dit punt in: ‘een eigen auto kopen’.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– In het buitenland studeren. Al is het maar een cursus van drie weken, ik zou dolgraag eens willen meemaken hoe het is om ergens anders naar school te gaan. Het liefst in Amerika.

– Geld verdienen met bloggen. Ik denk dat bijna iedereen met een eigen weblog zich hierin kan vinden. Het lijkt me geweldig om te kunnen leven met het geld wat ik verdien met mijn blog.  Als extra zou ik dan graag willen freelancen bij grote tijdschriften.

– Italiaans leren. Ik vind dat zo’n mooie taal. Ik ga ook heel graag op vakantie naar Italië, dus het lijkt me gewoon gaaf om die taal te spreken.

– In Amsterdam of Utrecht wonen. Ik studeer in Utrecht en ik wil gewoon een keer in een echt grote stad wonen. Het liefst Utrecht en Amsterdam omdat ik dan dus dichtbij school zit.

– Een verre reis maken met vriendinnen. Afgelopen jaar ben ik met twee vriendinnen naar Brussel geweest en dat was echt super. Dit jaar willen we samen naar Praag en hopelijk komt het ooit nog zover dat we met z’n drieën echt een verre reis maken, naar bijvoorbeeld Canada of Indonesië (ik noem maar wat hoor..). We houden namelijk alle drie veel van reizen.

Inspiratie 1
– Een eigen huis hebben. Of een appartement, dat mag ook!

– Zangles nemen. Ik roep al jaren dat ik op zangles wil, maar ik durf het niet.

– In een heel duur en heel goed restaurant dineren. En dan bedoel ik zo’n uitgebreid menu met meerdere gangen. Oh, en het moet zo chic zijn dat ik een lange galajurk moet dragen!

Dat was een deel van mijn bucketlist. Ik zou een veel langere lijst kunnen maken hoor, maar dat zou saai worden om te lezen denk ik.

Hebben jullie een bucketlist?

17 thoughts on “My Personal Bucketlist

  1. Leuk om te lezen! Ik wil ook nog veeeel reizen, the USA staat hoog op mijn lijstje. :-) En inderdaad, wie wil er nu geen geld verdienen met bloggen? Voor nu doe ik het gewoon als hobby, en passie: ik houd van bloggen! Maar wie weet in de toekomst.. Hard work pays off ;-)

  2. leuk ! ik zou ook heel graag een keertje naar Amerika willen ( en dan liefst naar LA of NY :) ) , en er studeren lijkt me ook helemaal geweldig ! xoxo A.

  3. Canada is zeker aan te raden. Wacht dan wel voordat je 21 bent dan mag je een auto huren en rijden. Dat maakt de reis veel mooier!

  4. Wat een toffe dingen heb je op je bucket list! Ik wil nu mijn MBO opleiding halen en HBO gaan studeren. En ik wil naar New York en Tokyo. En ik wil … genoeg. :’)

  5. Wat een leuke dingen heb je in je lijstje. Zuid-Afrika is echt een aanrader, erg mooi land. Ook het studeren/wonen in het buitenland en in een grote stad wonen haha. :)

  6. Mooie bucketlist heb je. Ik kwam toevallig die van mij met opruimen dit weekend tegen. Een klein briefje wat ik ongeveer 9 jaar geleden heb geschreven. Het was vooral leuk om te zien dat (waarschijnlijk onbewust) ik al aardig wat kan doorstrepen.

  7. Ik heb ook een Bucketlist en hij komt redelijk overeen met die van jou! Bij mij staan lange mooie nagels echt op nummer 1 nu!

  8. Ik stem voor een verre reis! Praag gaat sowieso ook lukken :) Echt grappig dat je een beetje dezelfde reis smaak hebt als ik. Azië trekt mij ook nooit zo, alleen Indonesië! Hahaha. En kom maar lekker in Amsterdam wonen dan kunnen we samen theeleuten (A)

Reageer

