Five Things I Want for Christmas!

collage

Yay, het is bijna Kerst! Tijd om na te gaan denken over cadeautjes. Voor mij is dat nooit heel moeilijk.. Ik heb altijd wel dingen die ik graag zou willen hebben. Eigenlijk vieren we Kerst zonder cadeautjes, maar een meisje mag dromen toch?

http-::www.urbandecay.com:

1. Het Urban Decay Naked 2 palette staat al eeuwen op mijn verlanglijstje. Ik blijf het palette te duur vinden om zelf te kopen. In één keer bijna 50 euro uitgeven aan make-up is iets wat ik echt nog nooit gedaan heb. Maar misschien loopt er een Kerstman rond die dat wel graag voor mij uitgeeft!

Too faced.com

2. Als ik deze niet van een lieve Kerstman krijg koop de Too Faced Shadow Insurance sowieso zelf. Ik gebruik nu al jaren de oogschaduwbasis van de Hema en ik ben er gewoon niet meer tevreden over. Ik merk dat mijn make-up aan het eind van de dag is gaan creasen. Ik heb erg vettige oogleden, dus ik heb gewoon een goede oogschaduwbasis nodig.

Zoeva-shop.de

3. De Bamboo Set van Zoeva staat ook al tijden op mijn verlanglijst. Ik moet echt een goede kwastenset hebben en deze lijkt me erg fijn. Er zitten kwasten in die ik ook echt allemaal ga gebruiken. Maar de Kerstman besluit al drie jaar dat ik geen kwastenset van hem krijg. Mehh..

http-::www.yoox.com

4. Aangezien ik bijna dagelijk met mijn camera naar school moet, vind ik het belangrijk een mooie tas te hebben. De cameratas van StyleScrapbook for Kipling is echt praaaachtig! En ik vind 100 euro ook helemaal niet zoveel voor een tas die ik bijna elke dag gebruik.. Hopelijk is de Kerstman het met mij eens.

chanel

5. En again, iets wat al jaren op mijn lijstje staat: Chanel Coco Mademoiselle eau de parfum. Ja, echt eau de parfum. Ik vind het zonde om zo’n dure eau de toilette te kopen die je na 2 uur al niet meer ruikt. Echte parfum blijft veel langer hangen en ik vind deze parfum te duur om vaker op een dag te spuiten. Dit luchtje is in ieder geval echt heerlijk en ik wil ‘m!

Hebben jullie nog speciale wensen?

24 thoughts on “Five Things I Want for Christmas!

  1. Die kwastenset kan ik je zeker aanraden. Mijn zus heeft hem denk ik nu een jaar of 2 en ik een jaar of 3 en ze zien er nog steeds geweldig uit en werken optimaal. Ik zou niet meer zonder willen!

  2. Ik heb de to faced shadow insurance op eBay besteld, scheelt toch weer in prijs. En de kwasten set van zoeva is inderdaad echt heel fijn.

    • Ja ik zou er ook helemaal voor naar Utrecht moeten, haha. Gelukkig studeer ik daar, maar mijn kerstmannen hebben daar niks te zoeken…. Hopelijk zijn ze creatief.

  3. Die cameratas wauw wat een beauty, die zou ik ook wel willen hebben! Het naked palette en de oogschaduwprimer staat ook al hoog op mijn verlanglijstje :) Leuke blog trouwens!

  4. Oh het naked palette lijkt me echt zo mooi , alleen wel veel geld inderdaad om in 1x uit te geven , maar krijgen mag natuurlijk altijd ! leuke dingen op je lijstje ! :) xoxo A.

  5. Naked2 heb ik sinds kort mogen toevoegen aan mijn stash en ik ben zo happy ermee! Fijne aan Naked vind ik dat de kleuren elke dag te gebruiken zijn. Die cameratas is trouwens echt een beauuuuuty!

  6. Too Faced Shadow Insurance is erg fijn! Ik koop hem als er een 2de product 50% korting actie is bij Sephora. En de Naked palette is inderdaad een musthave! :D

  7. Aaah ik zag gisteren het naked palette, maar vond hem toch wat te duur om te kopen. De too faced shadow insurance zag ik ook, maar ook niet gekocht. Een leuke cameratas zou ik ook willen!

Reageer

