Review; Trind Perfect Cuticle & Nail

8

Trind. Ik had er al vaak iets over gehoord, maar nog nooit echt grondig ‘research’ gedaan naar de producten. Vorige week besloot ik dat toch maar eens te doen en ongeveer 1,5 uur later kreeg ik een bevestigingsmail dat mijn ‘Perfect Cuticle & Nail’ set besteld was. Yay!

Twee dagen later viel het pakketje al door mijn brievenbus. Ik kon niet wachten dus ik heb het meteen gebruikt. De bedoel is een kuur te doen van twee weken. Ik ben nu ongeveer een week verder en merk al duidelijk verschil!

1 4 6

Als eerst gebruik ik elke dag de Nail Balsem. Dit is een wat waterige substantie die je op je nagels smeert. De eerste keer dat ik dit op mijn nagels deed trok het meteen in mijn nagels. Ze hadden het dus hard nodig! De Nail Balsem is bedoeld voor broze, droge en slecht groeiende nagels. Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat mijn nagels op eens beter groeien, maar ze zijn in ieder geval minder broos en splijten niet.

9 3 7

Daarna breng ik de Cuticle Balsem aan op mijn nagelriemen. De substantie is te vergelijken met de Nail Balsem, maar is wat dunner. Dit is echt ontzettend fijn spul! Het trekt snel in en is niet olieachtig. Als ik Lemony Flutter heb gebruikt kan ik een tijdje niks meer aanraken zonder dat het meteen vettig wordt. Dit is dus een groot pluspunt. Verder merk ik dat mijn nagelriemen en de verharde stukjes rond mijn nagel meteen zachter worden. Mooi, want daar is dit product ook voor bedoeld.

10 2 5

Tot slot lak ik mijn nagels met de Nail Repair. Ik heb gemerkt dat mijn nagels echt een stuk sterker zijn geworden sinds ik dit gebruik. Ik doe nu een kuurtje van twee weken, wat inhoudt dat ik de ene dag mijn nagels lak, de tweede dag lak ik er een tweede laagje overheen en de derde dag haal ik alles van mijn nagels. Dit herhaal ik dus twee weken lang elke dag. De twee balsems gebruik ik trouwens elke dag.

Er is één groot minpunt aan de Nail Repair van Trind. Het bevat namelijk formaldehyde. Dit is niet voor iedereen een probleem, maar ik kan niet tegen dat stofje. Mijn nagels, of de huid om de nagels heen, doen na gebruik echt ontzettend veel pijn! Gelukkig kan ik de pijn voorkomen door eerst een dikke laag Lemony Flutter op de huid rond de nagel te smeren en ver van de nagelranden af te lakken. Maar toch jammer!

De Perfect Cuticle & Nail set kost €22,95 is o.a. verkrijgbaar via Trind Set Webshop

Waren jullie al bekend met de producten van Trind? 

21 thoughts on “Review; Trind Perfect Cuticle & Nail

  1. Die pijn heb ik ook na het gebruik van de Nail Repair! Inderdaad zó vervelend. Maar het werkt wel echt meeegagoed, en daarom gebruik ik het en blijf ik het ook gebruiken haha!

  2. Wat een mooie lakjes! En ze zien er zo leuk uit. Misschien moet ik dit ook maar eens proberen want mijn nagels.. Zijn ook niet al te best.

  3. Ik ben zo benieuwd naar dit setje! Zelf heb ik echt last van slappe nagels en veel velletjes bij mijn nagelriemen, vooral in de winter. Ik denk dat ik hem toch maar eens ga aanschaffen!

  4. Het setje ziet er super mooi uit! Jammer dat je pijn krijg van deze nagellak, want volgens mij zijn ze heerlijk voor een extra versteviging in de nagels :)

  5. Ik ben erg benieuwd hoe dit setje werkt! Ik maak altijd nail art videos en nagel swatches. Ik heb dan wel echt een goede base coat nodig ^_^

  6. Als je dit elke dag of om de dag gebruikt, kan je dan wel ook met gewone nagellak er over heen! Of kan je tijdens deze “kuur” niet je nagels lakken?
    Groetjes Mandy

  7. Als je nagels pijn doen komt dat door de formaldehyde in de Nailrepair. Dat betekent dat je dus een allergie aan het opbouwen bent. Stoppen dus! Ik heb zelf een contact allergie van formaldehyde gekregen en kan niet eens meer tegen nagelproducten/lakken waar niet eens meer formaldehyde in zit.

  8. Ik heb 2 weken geleden een set van Trind besteld bij “trind set webshop” nu…2 weken later heb ik echt prachtige nagels. Voorheen altijd last van afbreken en scheuren, ondanks dat ik Herome gebruikte. Ik ben nu echt fan van Trind en heb gelijk de prachtige kleur Miss O’Hara besteld voor de zomer. Super product en echt waar voor zijn geld! Voor mij niets anders meer!

  9. Hoi, ik heb een vraagje.
    Ik heb een lelijke vorm nagels. Veranderd dit ook als je deze lakjes gaat gebruiken? Ik wil namelijk ook gewoon ‘mooie’ nagels zoals die van jou als op de foto haha.

    Groetjes

Reageer

