Must See on Youtube

Mijn vriend liet mij deze filmpjes laatst zien en ik MOET het gewoon met jullie delen. Deze twee Brabantse jongens, Kasper en Michiel, bespreken op een ontzettend grappige manier Nederlandse nummers. Het Brabantse accent maakt het in mijn ogen alleen maar grappiger. Ik ben het trouwens niet met alles een wat ze zeggen hoor, maar dat is ook niet de bedoeling. Pak er een grote mok thee of chocolademelk bij en just watch it!

  

Kenden jullie deze filmpjes al? En hebben jullie nog tips van filmpjes?

6 thoughts on “Must See on Youtube

  1. Ik ken de filmpjes niet, ben niet zo’n fan van de NL vloggers maar vind dit nog wel oke. :) Vind zelf DailyGrace en JennaMarbles erg grappig.

    • Ze bestaan ook nog niet zo lang volgens mij.. of in ieder geval doen ze die teksten bespreken nog niet lang! Ik vind ze ook echt heel grappig :D

Reageer

