OOTD; I Love Me Some Aztec

2

Tijd voor de derde en laatste outfit die ik heb samengesteld met mijn spulletjes uit Londen. Ik was al een tijdje aan het zoeken naar een mooi vest met een aztec print, maar vond er geen die aan mij eisen voldeed. In een klein winkeltje aan Portobello road in Notting Hill vond ik het voor mij perfecte vestje! Het heeft de stof van een trui, maar de vorm als een soort jasje.8

64

Ik heb het vest gecombineerd met een legergroene broek van de Primark. Ik werd daar trouwens geholpen door een jongen die het ontzettend fascinerend vond dat Tim en ik Nederlands, Duits, Engels en een beetje Frans spraken. Ik realiseerde me toen pas hoe gaaf het eigenlijk is dat wij zoveel talen spreken! De broek kostte trouwens maar 11 pond, wauwie!

71

De schoenen kennen jullie al: mijn geweldige bordeauxrode All Stars! Ik ben er nog steeds een beetje verliefd op.

23

De bordeauxrode sjaal kocht ik deze herfst bij de H&M en hij is echt lekker warm. Helaas is hij via de webshop en in de winkels (volgens mij) niet meer te koop! Als hij echt uit het assortiment gehaald is, begrijp ik niet waarom.

Wat draag ik?
Broek: Primark – Vest: onbekend winkeltje in Notting Hill – Schoenen: All Stars – Sjaal: H&M

Wat vinden jullie van deze outfit?

36 thoughts on “OOTD; I Love Me Some Aztec

  1. Dat onbekende winkeltje is volgens mij de appletree boutique want ik dacht die vest er onlangs ook te kopen :-D

  2. Portobello road heeft echt zulke leuke winkeltjes, heel gezellig! :)
    Je vest is leuk en de kleur van je sjaal vind ik ook heel mooi.
    Jij bent trouwens ook een mooi meisje om te zien :)

  3. een hele mooit outfit! de kleuren passen allemaal mooi bij elkaar en het staat je erg goed! vooral je vest is erg leuk :) toen ik in londen was een tijdje geleden was er een verkoopster in een schoenenwinkel die ook helemaal verbaasd was dat we zo goed engels spraken haha, ze bleef maar vragen of thuis ook engels spraken, “no? you’re serious?” haha, ze vond het echt heel bijzonder ;p

Reageer

