Monthly Phone Photos

Vandaag is de laatste dag van de maand november, dus weer tijd voor een fotoblogje over hoe deze maand voor mij is geweest. November was echt een super fijne maand. Ik heb zoveel leuke dingetjes gedaan! Kijk maar mee als je nieuwsgierig bent.

In de eerste week van november had ik helaas nog een tentamen. Ik had hier zo hard voor geleerd dat ik er een super goed gevoel over had.

Nou, zoals ik al zei: ik had een goed gevoel over mijn tentamen… Bleek dus dat ik gewoon een 9,5 had gehaald! Wowww. Dit moest gevierd worden en een vriendinnetje kwam langs voor een wijntje!

Wildbreiers!

Deze maand ben ik met een vriendin naar GLOW geweest (hier komt later deze week nog een blogpost over). Heel Eindhoven was ‘versierd’ met lichtkunstwerken. Heel gezellig en indrukwekkend!

Mijn vriend en ik besloten vorige maand dat we zin hadden om een weekendje weg te gaan. We kwamen op het idee naar Londen te gaan en het was suuuuper! Londen was al helemaal in de kerststemming dus het was ook nog eens erg romantisch, haha.

Deze maand heb ik voor het eerst een paar outfitfoto’s gemaakt voor mijn blog. Er was vraag naar een shoplog met de kleren die ik in Londen had gekocht, dus besloot ik het op deze manier te laten zien.

Aangezien het al bijna kerst is beginnen we bij mijn vriend thuis vanaf 2 december met het vieren van advent. Elke zondag (tot kerstavond) gaan we met z’n allen kerstkoekjes eten, chocolademelk drinken en een filmpje kijken. De koekjes moesten dus al deze maand gemaakt worden!

Eindelijk hadden bestie Tessa en ik weer eens tijd om Gossip Girl te kijken. Lekker theetje erbij, pepernoten… Yumm. We waren ook van plan om The Vampire Diaries te kijken, maar er bleek een stop te zijn van een week, WHOTT. Daar baalden we nogal van :’)

Samen met mijn moeder en vriendinnetje Marjolein kijk ik bijna elke vrijdag naar The Voice of Holland. Deze keer besloten we er een soort pizza avond van te maken en hebben we met z’n drieën een heerlijke pizza gemaakt.

Afgelopen zaterdag heb ik een heel gezellig avondje gehad met wat vrienden. We zien elkaar niet meer zo vaak als een aantal jaar geleden, maar als we iets doen is het altijd super gezellig! Dus we hebben tot laat in de avond lekker zitten kletsen.

Vorige week zondag was het echt heerlijk weer. Mijn vriend en ik vonden dat we, nu het nog kan zonder dat we doodvriezen, van het zonnetje moesten gaan genieten. Uiteindelijk zijn we naar een leuk speeltuintje gegaan waar we op de wipwap hebben gezeten, haha. Heel leuk voor mij, aangezien mijn vriend zo’n 20 kilo zwaarder weegt. Voor hem was het dus was minder leuk…

Dat was mijn maandje weer! Hebben jullie een fijne maand gehad en hebben jullie ook al zo’n zin in december?!

20 thoughts on “Monthly Phone Photos

  1. Je hebt wel veel leuke dingen gedaan idd, en wat goed van je tentamen! (: Mijn maand was eigenlijk niet zo heel erg bijzonder, volgens mij word december veel leuker!

  2. Wauw een 9.5 voor je tentamen, gefeliciteerd ermee! (:
    en het lijkt me erg gaaf om Londen in kerstsfeer te zien! ben er zelf begin oktober geweest, net iets te vroeg dus om deze kerstsfeer mee te maken :(

    • Ahh dankje! :D Londen met Kerst is echt een aanrader, dus de volgende keer dat je naar Londen gaat; zorg dat het kerst is!! haha

  3. Wuuuu, wat een supergoed cijfer voor je tentamen zeg! Heel erg goed gedaan meid :D En wat een ontzettend leuke foto’s, het ziet er uit als een hele leuke tijd. Gezellig ook de kaarsjes aan, leuk hoor!

Reageer

