Favorites of November

November moet al bijna plaatsmaken voor het (eigenlijk veel leukere) december. Yay, bijna weer Sinterklaasavond, Duitse advent bij mijn vriend thuis, kerstmarkten bezoeken, Kerstavond, Eerste en Tweede Kerstavond vieren en er weer een leuk oud & nieuw feestje van maken! Maar eerst dit: ik heb bedacht jullie voortaan elke maand een aantal favorieten producten, kledingstukken of what ever te laten zien. Dus kijk maar mee!

Favorite shoes
Ik begin met de absolute winnaar van deze maand: mijn bordeauxrode All Stars! My god, ik ben hier zo blij mee. Ik wil al heel lang lage All Stars in dit mooie kleurtje, maar ik kan ze in Nederland helemaal nergens vinden.. Ik had ze laatst via de website van de Front Runner besteld, maar kreeg toen een mailtje dat ik ze niet zou ontvangen omdat ze de schoenen helemaal niet hadden. Menn.. ik baalde. Gelukkig heb ik ze in Londen gevonden, yay!

Favorite nailpolish
Ik ben het er niet mee eens dat je in de winter alleen donkere nagellakjes kan dragen. Het hele idee dat er echte ‘winter kleuren’ of ‘zomer kleuren’ zijn vind ik maar stom. Ik wil mijn vrolijke nagellakjes nu ook nog gewoon dragen! Toen ik afgelopen week mijn nagels in dit prachtige kleurtje lakte (Essie), werd ik elke keer als ik naar mijn nagels keek helemaal vrolijk.

Favorite food
Jullie weten het misschien nog niet, maar mijn vriend is Duits. Hij verhuisde samen met zijn ouders en zus toen hij zeven jaar oud was naar Nederland. Een groot voordeel hiervan is, dat Duitsers nog enthousiaster zijn met feestdagen! Alles wordt groot gevierd, zelfs Pasen. Nou, vanaf 2 december vieren we elke zondag tot kerstavond advent. Dit betekent dat we elke zondag ons misselijk eten aan kerstkoekjes en met z’n allen een film kijken. Super gezellig! Maar de honderden koekjes moeten eerst gebakken worden, en dat gebeurt dus al vanaf de laatste week van november. Yummm.

Favorite make-up
Alles wat je op deze foto ziet draag ik de laatste tijd het liefst. Een mooie dikke eyeliner met een subtiele wing, een licht paars/roze lipstick en de blush Crochet uit het Sleek Blush by 3 palette.


Favorite feeling
Het loopt deze maand echt goed met mijn blog. Laatst had ik zelfs meer dan 1000 views op één dag! Wooohoooo, dat is veel! Makes me happy!

Zouden jullie vaker dit soort posts willen zien? :) 

38 thoughts on “Favorites of November

  1. super leuk allemaal en wow die nagellak is zo mooi! <3
    ik reageer eigenlijk nooit op je blog maar ik wil wel even zeggen dat je blog super leuk is, en dat ik elke dag wel even kijk of je een nieuw artikeltje erop hebt gezet. Ga zo door! xxx

  2. Oehh die bordeaux all stars zijn zo leuk! Ik hoop ze ooit tegen te komen in de winkel. Wat leuk dat ze bij jou vriend thuis kerstadvent vieren! Ik hoop dat dat ooit nog in nederland ook komt haha

  3. Toevallig! Mijn vriend is ook Duits haha.. Hij is nog iets jonger hiernaartoe verhuisd met zijn ouders. Ik verheug me nu al op onze eerst kerst, aangezien Pasen ook al zo’n feest was inderdaad ;) Die kleur Allstars is echt mooi trouwens!

  4. Heel leuk om te lezen! En bordeaux rode all stars zijn inderdaad heel mooi, een vriendin van me heeft ze ook maar dan het hoge model, maar die heeft ze gewoon in nederland kunnen kopen? volgens mij was het de pro ofzo? (: en het klinkt echt superleuk om zo kerst te vieren: een soort aftellen naar kerst dmv. koekjes eten, dat wil ik ook wel haha!

    • I know, de hoge zijn gewoon te koop in Nederland, maar die wilde ik niet! :) De lage zijn hier (volgens mij) niet te vinden.

  5. Leuk artikel! Bedoel je trouwens 1000 views in de vorm van hits of echt 1000 unieke bezoekers? :D Wel super leuk dat het steeds beter gaat met je blog! :) Super leuke All Stars trouwens, ik vind ze tof!

    • Ik bedoel hits! Dus unieke bezoekers zal wel wat lager liggen, maar ik neem aan dat er niet iemand honderd keer op refresh heeft zitten klikken :’)

  6. Vind je make-up prachtig!!
    Die koekjes zien er heerlijk uit, daar zijn onze ooster-buren idd erg goed in!!
    Congrats met je viewers… Ik hoop ooit ook over de 1000 per dag te komen :)

    X Charlot

  7. Wat een leuk artikel!
    Ik heb je blog zojuist ontdekt en zit alles een beetje na te lezen maar ik ga je vanaf nu volgen want ik vind je blog super leuk =) !

  8. Wat leuk om zo’n artikel te lezen. Zo’n soort artikel zou ik zeker graag vaker willen zien. Wat een mooie kleur All Stars, ik snap wel waarom je deze zo graag wilde hebben. Echt geluk dat je ze nu hebt! X

  9. Ik ontdek de laatste tijd allemaal leuke blogs, waaronder deze =) Ik vind het nagellakje echt heel mooi! Inderdaad hoezo geen vrolijke kleurtjes in de winter!? Gewoon doen, staat leuk!

  10. Die Allstars zijn echt very pretty, en je nagellak wil ik ook! Ik vind ook dat zo’n kleur best kan id winter hoor ;-)

Reageer

