OOTD; Preppy in Burgundy and Metallics

Zoals ik beloofd had zouden er drie OOTD artikelen online komen met mijn aankopen van Londen. Dit is nummertje twee! In deze look heb ik een aantal trends van deze herfst en winter gecombineerd. Twee  kleurentrends zijn de bordeauxtinten en de metallics. De broek is een mix tussen paars en bordeauxrood. In mijn haar heb ik de bekenden donutknot, iets wat je ook steeds vaker voorbij ziet komen. Voor deze look heb ik een blousje onder mijn trui gedaan, wat samen met de rode lippenstift en de knot zorg voor de ‘preppy’ uitstraling. Toch maken de zilveren stukjes aan het kraagje en het zilverkleurige truitje de look wat stoerder. I really like this!


De knot is niet helemaal perfect geworden. Ik heb heel veel haar en daarom zijn schuifspeldjes niet genoeg om mijn donutknot “heel” te houden.. Daar moet ik nog iets op bedenken!

Wat draag ik?
Trui: Primark – Blousje: H&M – Broek: H&M 

Wat vinden jullie van deze outfit? 

41 thoughts on “OOTD; Preppy in Burgundy and Metallics

  1. Dat met die knot heb ik ook altijd, zo vervelend! Een keer is het me gelukt om mijn haren in een beenwarmer te rollen met de puntjes van mijn haar mee naar binnen rollend, als je snapt wat ik bedoel. Dat gaf toen hetzelfde resultaat als een donut knot, maar dan zonder losse uiteinden, helaas is het me daarna nooit meer gelukt zonder er een rommelknot van te maken.

  2. Leuke outfit, mooie combinatie van het mintgroen met donkerrood. Zou ik zelf niet zo snel bij elkaar pakken maar het staat echt super! Vind zo’n knot ook erg leuk. Toch eens zo’n donut aanschaffen denk ik :)

    • Ik moet eerlijk vertellen dat ik het niet zelf heb gedaan, haha! Mij zou het ook niet lukken om zo het zo strak te krijgen :’)

  3. Die trui in combinatie met het blousje is niet echt mijn ding, maar wat staat het jou geweldig! En die broek is zo leuk :). Je donutknot is wel erg goed gelukt, ik krijg dat nooit voor elkaar, haha.

  4. Hele gave outfit! Bij sommige mensen staat het al meteen erorm ‘kak’ als je de kraag van je blouse over je trui heen doet, maar bij jou staat het erg leuk! En je donutknot, wow wat is ‘ie mooi gelukt!
    Ik had je blog een tijdje geleden volgens mij ook al gezien, maar geen idee waarom ik je niet gevolgd heb, want ik las wat artikelen van je en ik vind je blog erg leuk haha! Dus nu volg ik je wel, via bloglovin’! (:
    Liefs,
    Marlies

  5. WAUW, jouw haar zit echt PURFECT! Hoe heb je dat nou gedaan? *kijkt er 1 minuut lang naar*. Toffe combinatie, ik vind de clips aan het kraagje ook leuk :D

  6. Wow, jou haar is echt super mooi gedaan. Ik krijg dat echt niet voor elkaar met zo’n donut ding. Je outfit is ook erg mooi, classy!

  7. Echt een superleuke outfit! Het staat je heel erg leuk en ik houd heel veel van deze stijl. Die stijl staat mij wel niet, maar staat jou echt heel goed.

  8. Ziet er leuk uit! Je hebt ook heel wat haar te ‘donutten’ haha.. Mijn haar komt net niet tot mijn schouders dus ik maak een staartje, buig de plukjes naar binnen en spelt ze vast… Mini-donut, maar gaat best makkelijk :D

  9. Leuke outfit en de knot ziet er goed uit hoor! Ik weet niet of je het vaker hebt gehoord, maar je doet me denken aan AnnaSophia Robb (prachtige meid!).

  10. Pingback: How To; Donut Bun | Lifestyle Snapshot

Reageer

